جمعه، 10 فروردین 1403

تبریک سال نو بازرسان سازمان نظام پزشکی

تبریک سال نو بازرسان سازمان نظام پزشکی
بازرسان سازمان نظام پزشکی کشور در پیامی ضمن تسلیت عروج شهدای محافظ سلامت کشور، سلامت، نشاط و موفقیت تک تک اعضای خانواده بزرگ پزشکی کشور را در کنار سلامت و سربلندی مردم شریف کشور ایران اسلامی در سال جدید از درگاه پروردگار یکتا مسئلت نمودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی متن پیام به شرح ذیل است:

به نام طبیب واقعی

همکاران گرانقدر، اعضای فرهیخته جامعه بزرگ پزشکی کشور

سال ۱۳۹۸ را در حالی به پایان می بریم که جامعه انسانی، هنوز درگیر اپیدمی پرهزینه ای است که مقابله با آن اولویت اول جامعه پزشکی شده است.‌ امید است در سال جدید شاهد کنترل زودهنگام این اپیدمی و در واقع پاندمی  باشیم.

جامعه پزشکی همیشه و در تمام ایام حیات انسانی، از قبل از تولد تا بستر آرامش ابدیت، درکنار مردم بوده، هستند و خواهند بود. این افتخاری است که درطول ربوبیت ذات واحد، حفاظت از سلامت، نصیب شما همکاران فرهیخته شده است. سال جدید، آغاز دوباره ای است بر تجلی و درخشندگی ارزش بالا و والای شما جامعه بزرگ و فرهیخته پزشکی؛ جامعه ای که مرجعیت و محبوبیت مردمی آن، ذاتی است.


در درگیری مصیبت بار و مقابله ایثارگرانه جامعه نجیب پزشکی با اپیدمی اخیر، همکاران گرانقدری در اوج فداکاری انساندوستانه، آسمانی شدند.

ضمن تسلیت عروج شهدای محافظ سلامت کشور،  سلامت، نشاط و موفقیت تک تک شما عزیزان و بزرگواران خانواده بزرگ پزشکی کشور را در کنار سلامت و سربلندی مردم شریف کشور ایران اسلامی در سال جدید آرزومند بوده و از درگاه پروردگار یکتا مسئلت می نماییم.

                                                                             بازرسان سازمان نظام پزشکی کشور

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.