جمعه، 10 فروردین 1403

تقدیر رییس کمیسیون بهداشت از تیم های درمانی کشور

تقدیر رییس کمیسیون بهداشت از تیم های درمانی کشور

دکتر علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی از تیم های درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی متن این پیام تقدیر به شرح زیر است:

              به نام خداوند جان آفرین

از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گرو صیانت و حراست از جسم و جان بی شمار انسان های مبتلا و دردمند بستند.
بی تردید نقش آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه کنی و مبارزه با ویروس کرونا آنقدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت نمودند.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر وافر از اهتمام بیش از پیش کادرهای درمانی کشور در روزهای صعب و سخت مواجهه با ویروس کرونا با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون یکایک آن سفیدپوشان ایثارگر، از درگاه خداوند بزرگ برای پزشکان و پرستارانی که در این راه جهادی جان خود را از دست دادند علو درجات و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

چو عضوی به درد آورد روزگار
                      دگر عضوها را نماند قرار

دکتر علی نوبخت
 

 

برچسب ها : کرونا
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.