ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

اقدامات ایران در مقابله با کرونا به روایت نماینده سازمان بهداشت جهانی

اقدامات ایران در مقابله با کرونا به روایت نماینده سازمان بهداشت جهانی


نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران با ارزیابی مثبت از اقدامات ایران در زمینه مبارزه با کرونا و آگاهی بخشی مردم در این زمینه، گفت: سازمان جهانی بهداشت نیز در مبارزه با کووید ۱۹ در کنار مردم ایران است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛دکتر کریستف هملمن در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در حال حاضر می بینیم که بیماری کووید۱۹ همه مردم ایران را نگران کرده و باعث افزایش آگاهی عمومی نسبت به این بیماری شده است و نتیجه افزایش آگاهی عمومی این است که همه سوال می کنند و مهم است که سامانه های پاسخگو به مردم، در دسترس آنها هستند و پاسخ های بسیار خوبی به پرسش ها و ابهامات آنها می دهند.

وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر برای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به مردم نسبت به بیماری کووید۱۹ در ایران خیلی فعال هستند و ما نیز آنها را تعقیب می کنیم. البته در کنار این فعالیت ها، برخی از شبکه های اجتماعی، تبلیغات نامناسبی نسبت به این بیماری دارند و اطلاعات نادرستی را به مخاطبان می دهند که به ضرر مردم است.

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران بیان کرد: سازمان جهانی بهداشت در سطح دفتر منطقه ای خود در ایران و همچنین دفتر مرکزی خود، اطلاعات بسیار خوبی را تولید کرده و در اختیار عموم مردم قرار داده است و اطمینان داریم که ارائه اطلاعات صحیح به مردم، گام موثری در مهار کووید۱۹ است.

هملمن اظهار کرد: کووید۱۹ بیماری جدیدی در دنیا است و باید برای مقابله با آن، اعتماد به نفس داشته باشیم و نقاط قوت را تقویت کنیم. مبارزه با این بیماری نیاز به اقدام همگانی و همه جانبه دارد. ما در جلسات متعددی به ویژه نشست روز گذشته با حضور وزیر بهداشت ایران و دبیر ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دیدیم که وزارت بهداشت و دولت جمهوری اسلامی ایران به شدت برای مقابله با کروناویروس مصمم است و سازمان جهانی بهداشت نیز برای مبارزه با کووید۱۹ در کنار مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح بسیح ملی مقابله با کرونا در ایران منجر به افزایش دانش جهانی نسبت به این بیماری و همچنین تضمین سلامت مردم ایران می شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.