پنجشنبه، 30 فروردین 1403

منادیان پزشک ستیز کجایند؟

منادیان پزشک ستیز کجایند؟

عضو شورای عالی نظام پزشکی با تاکید بر این که پزشکان و پرستاران و تمامی پرسنل کادر درمانی با ایثارگری و با جان و دل در این شرایط بحرانی به مردم خدمت رسانی می کنند؛گفت: کسانی که جامعه پزشکی را متهم به درآمدهای میلیونی می کردند چرا امروز در برابر جانفشانی پزشکان و کادر درمانی در مقابله با بحران کرونا سکوت کرده اند.

 

دکتر بهنام عباسیان عضو شورای عالی نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان با بیان این که جامعه پزشکی خود را تافته جدا بافته ندانسته و در تمامی بحران ها همواره در کنار مردم و آماده خدمت رسانی به آنهاست؛ بیان کرد: تمامی همکاران جامعه پزشکی و پرستاری و پرسنل زحمت کش مراکز درمانی برای مقابله با بحران کرونا و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به این ویروس در خط مقدم مبارزه قرار گرفته و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی دریغ ندارند.

وی افزود: پزشکان و پرستاران با جانفشانی و از خود گذشتگی به جنگ این بیماری رفته و با جان و دل پذیرای بیماران بوده و از آنها مراقبت می کنند ؛ حال آن که شاهد درگذشت تعدادی از همکاران در راه خدمت رسانی به هموطنان بر اثر ابتلا به این ویروس بوده ایم.

عضو شورای عالی نظام پزشکی با تاکید بر این که اولین تلفات ویروس کرونا در بین کادر درمانی مشاهده شد، تصریح کرد: در این شرایط حساس و با توجه به ضعیف بودن زیرساختهای حفاظتی در مقایسه با کشوری مانند چین که در مدت زمانی کوتاه اقدام به ساخت بیمارستان برای پذیرش و مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا می کند، بهتر است مسئولان و وزیر محترم بهداشت که فرماندهی بحران کرونا در کشور را عهده دار است از استانداردهای جهانی برای حفظ جان شهروندان از جمله قرنطینه شهرها و تعطیلی مراکزی که سبب تجمع می شود ؛ استفاده نموده و در جهت حفظ امنیت کادر درمانی که خالصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند؛ مجدانه تلاش کند.

عباسیان اظهار کرد: کسانی که جامعه پزشکی را مورد هجمه قرار داده و آنها را متهم به درآمدهای میلیونی کرده بودند اکنون سکوت کرده و دریغ از کلمه ای تشکر و قدردانی ! هر چند که همکاران جامعه پزشکی و پرستاری و تمامی دست اندرکاران مراکز درمانی بنابر اعتقادات و وظیفه انسانی خود با جانفشانی به خدمت رسانی مشغولند و با از خودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفته اند.

وی در پایان ضمن عرض خداقوت به تمامی دست اندرکاران مراکز درمانی و بیمارستان ها درتمامی سطوح که با جانفشانی و بدون هیچ چشم داشتی بی وقفه به مردم در این شرایط بحرانی خدمت رسانی می کنند ، خاطرنشان کرد: از خداوند منان سلامت و تندرستی برای این عزیزان مسئلت نموده و امیدوارم با همکاری و همدلی و عزم ملی بتوانیم هر چه زودتر بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.