پنجشنبه، 30 فروردین 1403

زمان برگزاری دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی ؛ دندانپزشکی و آزمایشگاهی به تعویق افتاد

 زمان برگزاری دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی ؛ دندانپزشکی و آزمایشگاهی به تعویق افتاد

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ دکتر علیرضا سلیمی، دبیرکل کمیته سیاست‌گذاری دومین رویداد کارآفرینی فناوری­های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی گفت: از زمان اعلام فرخوان برگزاری رویداد، کارآفرینان و صاحب‌نظران حوزه تجهیزات پزشکی از این رویداد استقبال خوبی به عمل آوردi و ما را شگفت زده کردند.

وی افزود: تیم‌های مختلفی، ایده‌ها و محصولات خود را در دسته‌های گجت‌های پوشیدنی، تجهیزات زیبایی، تجهیزات مراقبت خانگی، تجهیزات خود مراقبتی، تجهیزات، لوازم و مواد یک‌بار مصرف با محورهای پایش، کنترل، کاهش یا تسکین درد بیمار، بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان، بارداری، فرزندپروری و سالمندی در وب‌سایت www.SakooAccelerator.ir    ثبت نموده و به همت شتاب‌دهنده تخصصی سکو از زمان ثبت نام در رویداد تاکنون از خدمات مشاوره و منتورینگ متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد : همان‌گونه که در جریان هستید چند روزی است که طی نتایج آزمایشگاهی ابتلاء شهروندان‌مان به کروناویروس (COVID-19) به تأیید رسیده است. با وجودی که این ویروس میزان کشندگی بالایی ندارد، به منظور حفظ سلامت عزیزان شرکت کننده برگزاری دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده و تاریج جدید رویداد متعاقباٌ اعلام خواهد شد.  

از علاقه‌مندان دعوت می کنیم جهت کسب آگاهی از اخبار و اطلاعیه های رویداد به نشانی www.SakooAccelerator.com مراجعه کنند.

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.