پنجشنبه، 9 فروردین 1403

امکانات تشخیصی انستیتو پاستور ایران برای کرونا ویروس جدید

امکانات تشخیصی انستیتو پاستور ایران برای کرونا ویروس جدید
دکتر کریستف هملمن نماینده دفتر سازمان جهانی بهداشت در ایران و هیات همراه ضمن بازدید از انستیتو پاستور ایران در جریان توانمندی های تشخیصی این انستیتو قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از وبدا، در ابتدای این بازدید دکتر علیرضا بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران ضمن خوش آمد گویی، کلیاتی در مورد امکانات تشخیصی انستیتو در پاسخ به طغیان بیماری های عفونی ارائه داد.

 

دکتر کیهان آزادمنش مدیر گروه ویروس شناسی و رییس تیم پاسخ سریع بیماری های عفونی به تشریح فعالیت های انجام شده برای تشخیص کرونا ویروس جدید در انستیتو پاستور ایران پرداخت.

 

همچنین در این جلسه دکتر هملمن در جریان نیازمندی های انستیتو برای ارتقای زیرساخت های تشخیصی بر کرونا ویروس جدید در ماه های آینده قرار گرفت و انستیتو پاستور ایران آمادگی خود را برای آموزش سایر کشورهای منطقه جهت ارتقای تشخیص این بیماری اعلام کرد.

 

دکتر هملمن ضمن ابراز خرسندی از چارچوب انجام شده برای تشخیص کرونا ویروس جدید، از خدمات انستیتو پاستور ایران در پاسخ سریع به این اپیدمی در کشور قدردانی کرد و وجود چنین موسسه ای را یک فرصت ارزشمند برای کشور در پاسخ به اپیدمی های مشابه در آینده دانست.


انتهای پیام

برچسب ها : کرونا
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.