ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

ضرورت تقویت همکاری نظام پزشکی با سازمان‌های بیمه‌گر

ضرورت تقویت همکاری نظام پزشکی با سازمان‌های بیمه‌گر
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی به منظور تحت پوشش قرار دادن خدمات مختلف جامعه پزشکی و برطرف نمودن مشکلات آنها با سندیکای بیمه‌گران تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ با توجه به اهمیت بیمه‌های تکمیلی برای جامعه پزشکی و تحت پوشش قرار دادن خدمات مختلف و همچنین با توجه به مشکلات نظام پزشکی با سازمان‌های بیمه‌گر، دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با نمایندگان سندیکای بیمه‌گران امروز (13 بهمن‌ماه) تشکیل جلسه داد.

بنابراین گزارش در این جلسه پس از بحث و بررسی‌ مقرر شد تا ارتباطات الکترونیک بین نظام پزشکی و سندیکای بیمه‌گران تقویت شده و همچنین در اولین جلسه کارگروه درمان سندیکا، نمایندگانی از سازمان نظام پزشکی حضور داشته باشند تا مشکلات جامعه پزشکی از جمله عدم پوشش برخی خدمات در گروه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای اجرایی ارائه شود.

گفتنی است در این جلسه توسط دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گزارشی در خصوص امضای الکترونیک و نسخه الکترونیک پزشکان ارائه و مقرر شد تا همکاری‌های لازم برای تسهیل فعالیت‌های جامعه پزشکی به منظور استقرار امضا و نسخه الکترونیک انجام شود.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.