پنجشنبه، 9 فروردین 1403

وزیر کشور؛

برخی افراد تعبیه کننده قرص در کیک‌ها بازداشت شدند

برخی افراد تعبیه کننده قرص در کیک‌ها بازداشت شدند

وزیر کشور با اشاره به این که برخی افراد در داخل کشور پس از تولید کیک درون آن قرص گذاشته و فیلم می‌گرفتند، گفت: عده ای هم این کار را برای سرگرمی انجام می‌دادند که تعدادی از آنان بازداشت شده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در حاشیه نشست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: موضوع کیک‌های حاوی قرص‌ها حتی به شورای امنیت ارجاع و در آنجا بررسی شد.
وی اضافه کرد: برخی افراد در داخل کشور پس از تولید کیک درون آن قرص می‌گذاشتند و از آن فیلم می‌گرفتند. بسیاری هم این کار را برای سرگرمی انجام می‌دادند که تعدادی از آنان بازداشت شده‌اند.
وزیر کشور با بیان اینکه در نشست امروز ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی موضوع شیرهای مصرفی با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: متاسفانه در صدا و سیما مصاحبه ای انجام شد که نه مجری تخصص لازم را داشت و نه کارشناس مراعات کرده بود؛ بنابراین در این نشست از وزارت بهداشت و صنعت و کارشناسان درخواست کردیم تا حضور یابند و نسبت به مصرف شیرها به مردم اطمینان خاطر دهند. کارشناسان اطمینان لازم دادند که هیچ نگرانی در شیرهای مصرفی وجود ندارد.
رحمانی فضلی تصریح کرد: این نوع بیان مطالب به صورت غیرکارشناسی و غیرمراعات زمانی اصلا درست نیست و شبیه همان موردی است که درباره کیک‌ها اخیرا شاهد بودیم.
رییس شورای امنیت کشور خاطرنشان کرد: طرح این مسائل در فضای مجازی باور مردم را دچار مشکل می‌کند درحالی که در بحث لبنیات صادرات هم داریم؛ از این رو تصمیم گیری شد مراقبت‌ها و مراعات لازم انجام شود چون چنین اقدامی می‌تواند آثاری بر فضای کشور داشته باشد.
وزیر کشور با بیان اینکه صد درصد مصوبات نشست قبلی انجام شده است، درباره کالاهای مصرفی و قیمت آنها گفت: میانگین قیمت کالاهای درصدر، کاهشی بود و قیمت  ۱۰ درصد کالاها بین یک تا ۲ درصد افزایش داشت.
وی افزود: در بحث واردات کالاهای اساسی هم با توجه به پایان سال، بازار باید مراقبت های لازم را داشته باشد، بنابراین ۱۷ میلیون تن واردات در ۱۳ کالای اساسی را داشتیم منابع ارزی لازم به این موضوع تخصیص داده شد، واردات قبلا ۱۵ تن بود.
رحمانی فضلی اضافه کرد: در بحث کشت گندم هم برنامه ریزی برای ۶ میلیون هکتار بود که طبق گزارش‌های ارائه شده همین میزان انجام شد.
وی موضوع دیگر بررسی شده در این نشست را بحث گردشگری و فضای ایجاد شده در این حوزه عنوان و تصریح کرد: استانداران مسئول شدند این موضوع را در استان ها پیگیری کنند تا نگرانی جامعه هتل داران و افراد مرتبط با صنعت گردشگری رفع شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.