پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

ضرورت همکاری و همفکری وزارت بهداشت و نظام پزشکی در زمینه مسائل آموزشی

ضرورت همکاری و همفکری وزارت بهداشت و نظام پزشکی در زمینه مسائل آموزشی
در دیدار دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت بر تعامل دوجانبه و همکاری و همفکری در زمینه مسائل آموزشی جامعه پزشکی تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی در این جلسه دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن بیان بند "د" ماده 3 و ماده 45 قانون سازمان نظام پزشکی بر مسئولیت و آمادگی این نهاد برای مشارکت و انجام پاره ای از وظایف آموزشی وزارت بهداشت تاکید نمود.

وی با اشاره به تعدادی از مشکلات آموزشی جامعه پزشکی نظرات و پیشنهادات خود را در جهت رفع آنها و بهبود وضعیت موجود بیان نمود . همچنین دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر سه ا صل پاسخگویی، شفافیت و خیرخواهی در عملکرد این معاونت ، اقدام در محورهای مشترک درون و برون سازمانی ، شایسته سالاری و مدیریت بهینه منابع را از اولویت های خویش برشمرد .

وی ضمن ابراز تمایل به استفاده از توان انجمن های علمی در اجرای برنامه ها ؛ بر هماهنگ سازی سیاستگذاری در این بخش تاکید کرد و با بیان برنامه های این معاونت در رشد کیفی دپارتمان های دانشگاهی ، تعیین استراتژی برای ایجاد و اجرای دوره های مهارتی را از جمله اهداف خود عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این نشست دوطرف بر ادامه تبادل نظرات در قالب کارگروه مشترک هم اندیشی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی توافق نمودند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.