جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید بهشتی برای درگذشت دکتر گل علیزاده

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید بهشتی برای درگذشت دکتر گل علیزاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت دکتر عزت الله گل علیزاده نایب رئیس اول شورای عالی نظام پزشکی را به خانواده ایشان و جامعه پزشکی کشور تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن پیام تسلیت دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرح ذیل است:

وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

خبر تأسف بار درگذشت طبیب گرانقدر، مرد اخلاق و مدیر و مدبر جامعه پزشکی کشور، دکتر عزت الله گل علیزاده نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور موجب تألم و تأثر وافر جامعه پزشکی کشور گردید.

سال ها تلاش و مجاهدت این فقید عزیز در سنگرهای علمی و تلاش صادقانه در راستای اعتلای دانش پزشکی و نظام صنفی پزشکان کشور در صحیفه سترگ مجاهدان این مرز و بوم ثبت و مانا خواهد شد.

این طبیب صدیق که سال ها با درد بیماران مبارزه کرد، خود نیز مبارزه با درد بیماری را مدت های مدید تحمل کرد و به دیار حق و دیدار برادر شهیدش شتافت. باشد که سال ها تلاش خالصانه برای سلامتی مردم و دردمندان، کوله باری از اجر و معنویت بی شمار برای او ذخیره کرده باشد، ان شاالله.

ضایعه درگذشت این همکار عالیقدر را به خانواده گرانقدر ایشان و جامعه پزشکی کشور و همکاران خدوم سازمان نظام پزشکی، انجمن پزشکان عمومی کشور و همه همراهان و همکاران تسلیت و تعزیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی مسئلت دارم.

دکتر علیرضا زالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.