پنجشنبه، 9 فروردین 1403

حضور وزیر در کمیسیون بهداشت مجلس برای بررسی موضوع جاسازی قرص در کیک‌های خوراکی

 حضور وزیر در کمیسیون بهداشت مجلس برای بررسی موضوع جاسازی قرص در کیک‌های خوراکی

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس از حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بررسی موضوع جاسازی قرص در کیک های خوراکی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خانه ملت؛ همایون هاشمی جاسازی قرص‌ها در کیک‌های خوراکی را پدیده‌ای جدید و اقدامی خرابکارانه برای تشویش اذهان عمومی و اخلال در فضای امنیت روانی و اجتماعی جامعه دانست و گفت: وزیر و مسئولان وزارت بهداشت فردا برای بررسی این موضوع و ارائه گزارش در کمیسیون بهداشت حاضر می‌شوند.

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاسازی قرص‌ها در خارج از کارخانه‌ها و چرخه تولید انجام شده و تاکنون هیچ گونه مسمویت ناشی از مصرف این قرص‌ها گزارش نشده است، افزود: این اتفاق بیشتر در استان های جنوبی کشور رخ داده و قرص‌های جاساز شده شامل هیوسین و استامینوفن است که هدف عامل یا عاملان برهم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه بوده است.

وی بر ضرورت ورود جدی دستگاه‌های امنیتی و نظامی به این موضوع و شناسایی عامل یا عاملان جاساز کننده قرص‌ها تاکید کرد و یادآور شد: این اقدام از نظر روانی و اجتماعی بر روی تمامی افراد جامعه تاثیر می‌گذارد و نیاز است خانواده‌ها مراقبت مناسب را داشته باشند تا اطلاعات نهایی حاصل و به آنها اعلام شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای ادامه داد: البته وزارت بهداشت باید گزارش جامع و کاملی را در این رابطه ارائه کند تا آرامش مردم تامین شود و همچنین مسئولان امنیتی و نظامی با ورودی جدی و شناسایی عاملان، این اقدام را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.