شنبه، 1 اردیبهشت 1403

برگزاری رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی از سوی نظام پزشکی

 برگزاری رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی از سوی نظام پزشکی
دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی و با هدف گسترش زیست بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی 3 بهمن ماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.


دکتر علیرضا سلیمی، معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان در خصوص اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینی گفت: این رویداد با هدف ایجاد مشارکت اجتماعی در راستای تولید و ارتقای زیست بوم سلامت، توانمندسازی نظام بهداشت، درمان، سلامت و همچنین جذب افراد مستعد پیشرفت در زمینه ایده پردازی و کارآفرینی برگزار می¬شود.
وی افزود : از تمام گروه-های کسب و کار نوپا، تیم¬های توانمندی که دارای ایده، طرح و یا محصول اولیه در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی هستند؛ دعوت می شود در این رویداد شرکت کرده و نسبت به ارائه ایده،طرح کسب و کار یا محصول خود به داوران اقدام نمایند.
وی با اشاره به این که شتاب دهنده تخصصی سکو به عنوان مجری و برگزار کننده این رویداد انتخاب شده است تا از زمان ثبت نام تیم ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره ای به آنها اقدام نماید؛ تصریح کرد: رویداد کارآفرینی فناوری¬های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی با همکاری دستگاه¬ها و سازمان¬های مسئول در بستر فناوری¬های نوین، در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در 3 بهمن ماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریق برگزار می¬ شود.
  سلیمی خاطرنشان کرد :  علاقه مندان به شرکت در رویداد کارآفرینی فناوری¬های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی  می توانند ایده های کسب و کاریا محصولات اولیه خود را در دسته های گجت های پوشیدنی،  تجهیزات زیبایی، تجهیزات مراقبت خانگی، تجهیزات خود مراقبتی، تجهیزات ، لوازم و مواد یکبار مصرف با محور های پایش، کنترل، کاهش یا تسکین درد بیمار، بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان،  بارداری، فرزند پروری و سالمندی شرکت دهند.
معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی یاد آور شد : شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر می توانند از تسهیلات شتابدهی، جوایز نقدی و حمایت های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند . همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار به نشانی www.SakooAccelerator.com  مراجعه کنند.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.