پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ایرج فاضل در حاشیه برگزاری انتخاب رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ،

جامعه پزشکی بیش از هر زمان نیازمند همدلی و همفکری است/ انتخاب ظفرقندی نشان از بلوغ فکری همکاران دارد

 جامعه پزشکی بیش از هر زمان نیازمند همدلی و همفکری است/ انتخاب ظفرقندی نشان از بلوغ فکری همکاران دارد

عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ را نشان از بلوغ فکری و همدلی جامعه پزشکی دانست.

دکتر ایرج فاضل عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سازمان نظام پزشکی در پاسخ به این سوال که پس از سالها اعضای هیات مدیره نظام پزشکی با اتفاق آراء به یک نفر برای تصدی ریاست تهران بزرگ رای دادند، چه پیامی را در بر دارد، بیان کرد: آن چه در تمام شئون اجتماعی و از جمله پزشکی  در شرایط امروز بی نهایت مورد نیاز است ، همدلی و همفکری و هم افزایی است که امروز در انتخاب ریاست نظام پزشکی تهران بزرگ شاهد آن بودم و پیام بسیار قوی و مثبتی دارد.

وی با اشاره به این که جامعه پزشکی باید از تفرقه و دو دستگی پرهیز کند، افزود: بسیار خشنود و مفتخرم که همکارانم در این حد از بلوغ تصمیم گیری می کنند و در شرایط کنونی اگر یک نفر در راس مجموعه نظام پزشکی کل و تهران بزرگ باشد می تواند به بهترین شکل به اداره امور بپردازد.

فاضل خاطرنشان کرد: بنده با حسن نیتی که در دکتر ظفرقندی سراغ دارم، انتخاب ایشان را برای تصدی ریاست نظام پزشکی تهران بزرگ و رفع مشکلات موجود مطلوب می دانم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.