شنبه، 1 اردیبهشت 1403

حفظ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین تجهیزات تصویربرداری

حفظ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین تجهیزات تصویربرداری

سخنگوی دولت گفت: یکی از برنامه‌های دولت حفظ ارز ۴۲۰۰ تومانی جهت تأمین دستگاه‌های رادیولوژی و ملزومات مصرفی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی سخنگوی دولت با اشاره به تعرفه خدمات رادیولوژی در کشور اظهار کرد: امروزه بیش از هر دوره‌ای برای تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف نیازمند حوزه رادیولوژی و تصویر‌برداری هستیم، که به دلیل مسائل مختلف تأمین قطعات و به روز رسانی دستگاه‌های رادیولوژی و ملزومات مصرفی دچار مشکل شده  است.

وی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت یکی از پروژه‌های بزرگ ملی در حوزه بهداشت و درمان محسوب می‌شود و به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم برای متخصصان این رشته ضریب کا را با هدف رفع مشکلات مالی و گرانی هزینه‌های مختلف در نظر بگیریم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هزینه تهیه و تأمین تجهیزات دستگاه‌های رادیولوژی و ملزومات مصرفی تصویربرداری بالا است که بیشتر به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان بر علیه کشور است. دولت تمام سعی و تلاش خود را می‌کند که ارز ۴۲۰۰ تومانی را که برای تجهیزات رادیولوژی تصویربرداری در نظر گرفته برای سال‌های آتی نیز حفظ کند.

ربیعی گفت: دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا ارز مورد نیاز دستگاه‌های رادیولوژی به موقع اختصاص پیدا کند تا مسائل و مشکلات این حوزه کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: گران شدن دستگاه‌های رادیولوژی، ملزومات مصرفی و همچنین تعرفه‌های حوزه رادیولوژی از جمله مشکلات این رشته است که باید برای بهتر شدن وضعیت رادیولوژی برنامه‌ریزی بهتری انجام داد.

سایت منبع

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.