پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دریافت مالیات پلکانی فشار مضاعفی به جامعه پزشکی وارد نموده است

 دریافت مالیات پلکانی فشار مضاعفی به جامعه پزشکی وارد نموده است

معاون اجتماعی و امورمجلس سازمان نظام پزشکی گفت: با توجه به دیرکرد پرداخت کارانه و حق الزحمه پزشکان درمراکز دولتی ، دریافت مالیات پلکانی فشار مضاعفی را بر جامعه پزشکی وارد نموده است.

دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان با اشاره به نشست مشترک کمیسیون بهداشت مجلس با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی ، مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان سازمان امورمالیاتی و سازمان های بیمه گر و چند نفر از روسای دانشگاههای علوم پزشکی در خصوص بررسی وضعیت مالیات پزشکان براساس تکالیف قانون بودجه سال ، بیان کرد: یکی از مشکلات جامعه پزشکی پرداخت کارانه و حق الزحمه پزشکان با تاخیرهای یکساله و حتی بیشتر بویژه در بخش های دولتی و دانشگاهی است و دریافت مالیات بصورت پلکانی تا سقف 35 درصد نیز فشار مضاعفی را بر پزشکان وارد نموده است.

وی افزود: این موضوع سبب شده تا پزشکان علاقه ای به ادامه همکاری بصورت تمام وقت با مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی نداشته باشند .

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن بررسی موارد فوق الذکر ،راهکارهای برون رفت از این مشکلات برای سال جاری بررسی و تعیین شد.

 

گزارش تصویری

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.