جمعه، 10 فروردین 1403

نظام پزشکی تعرفه پیشنهادی خود برای سال ۹۹ را به زودی اعلام می‌کند

 نظام پزشکی تعرفه پیشنهادی خود برای سال ۹۹ را به زودی اعلام می‌کند

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان نظام پزشکی تعرفه پیشنهادی خود را قبل از آذر با بستن بودجه کشور اعلام می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از  باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ، با اشاره به تعیین تعرفه خدمات پزشکی برای سال آینده کشور، اظهار کرد: تعیین سند خدمات حوزه سلامت هیچ ارتباطی به تعرفه‌های پزشکی برای سال ۹۹ ندارد، اما سازمان نظام پزشکی از چندی قبل جلسات متعددی در زمینه تعیین تعرفه پیشنهادی خود برگزار کرده است.

وی  ادامه داد: بر اساس قانون بودجه کشور تا قبل از پایان آذر ماه بسته می‌شود، به همین دلیل سازمان نظام پزشکی وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌های ذیربط موظف هستند که تعرفه پیشنهادی خود را اعلام کنند تا در نهایت شواری عالی بیمه تصمیم‌گیری نهایی خود در خصوص میزان افزایش تعرفه خدمات پزشکی در سال آینده را اعلام کند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: در حال حاضر کمیته‌های کارشناسی با هدف بررسی تعرفه خدمات پزشکی برای سال ۹۹ با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران این سازمان برگزار می‌شود و در آینده‌ای نزدیک تعرفه پیشنهادی سازمان نظام پزشکی پس از جمع‌بندی و نتیجه نهایی به شورای عالی بیمه اعلام می‌شود.

جهانگیری گفت: موضوع تعرفه همیشه یکی از بحث‌های مهم در بین جامعه پزشکی محسوب می‌شود و سازمان نظام پزشکی نیز به طور دقیق با بررسی همه مسائل و جوانب و با توجه به شرایط کشور تعرفه پیشنهادی خود را اعلام می کند.

سایت منبع

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.