ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

انسجام صنفی و همدلی با حضور در مسابقات ورزشی میسر می شود

انسجام صنفی و همدلی با حضور در مسابقات ورزشی میسر می شود
معاون فنی مسابقات جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور انسجام سازمانی و صنفی ، همدلی و بهره وری بهتر را از جمله دستاوردهای حضور در این جشنواره عنوان کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ،جعفر حبیبیان عضو شورای سیاست گذاری ورزش وزارت بهداشت و معاون فنی مسابقات جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور ضمن اظهار امیدواری از استقبال قابل قبول جامعه پزشکی از این مسابقات گفت: برگزاری برنامه های ورزشی به نشاط، سلامتی، ایجاد انگیزه خدمت بهتر و پر کردن بخشی از اوقات فراغت کمک خواهد کرد.

وی افزود: انسجام سازمانی و صنفی، همدلی، روحیه بالا، بهره وری بهتر و خواب راحت ترازدیگر دستاوردهای حضور در این جشنواره ورزشی است و  با توجه به حضور ورزشکاران و فارغ التصیلان رشته های مخلتف دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سوابق گذشته امیدواریم شاهد استقبال خوبی از سوی جامعه پزشکی باشیم.

وی با بیان این که برگزاری این نوع جشنواره ها نیازمند تبلیغات ، زمان و تسهیلات کافی است ادامه داد:  حضور دکتر ظفرقندی ریاست کل سازمان نظام پزشکی هم مزید بر علت حضور و مشارکت اکثریت جامعه پزشکی خواهد بود.

معاون فنی مسابقات جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور با اشاره به این که این مسابقات پس از چند سال وقفه با همت بالای مسئولین پیگیری و به جریان افتاده است، تصریح کرد: باید نگاه ویژه ای به این جشنواره داشت و از بهترین امکانات و افراد متخصص در هر رشته استفاده کرد.

حبیبیان خاطرنشان کرد : باید قوانین و مقررات را به نحو احسن اجرا کرده و اعتماد همکاران خود را جلب کنیم و ملزومات هر رشته ورزشی را به درستی آماده و در دسترس شرکت کنندگان قرار دهیم.

به گفته وی برای اهمیت دادن به امر ورزش و فعالیت های بدنی می توان با نظرسنجی از جامعه پزشکی زمان های دیگری را برای برگزاری این نوع مسابقات پیش بینی کرد و با تخصیص بودجه و معرفی رشته های ورزشی قابل دسترس در بخش قهرمانی و همگانی استان ها و شهرهای زیر مجموعه آنها را نیز برای حضور در این مسابقات تشویق کرد.

لازم به ذکر است جعفر حبیبیان معاون فنی مسابقات جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور سوابق زیر را در کارنامه ورزشی خود دارد: عضو شورای سیاست گذاری ورزش وزارت بهداشت، معاون تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران،عضو کمیته فنی و اجرایی مسابقات وزارت بهداشت و معاون فنی دهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.