شنبه، 1 اردیبهشت 1403

مهر تایید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله بر طرح تحول نظام سلامت

مهر تایید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله بر طرح تحول نظام سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله گفت: در مجموع طرح تحول سلامت کار رو به ‏جلو و درستی بوده که باید خوب و حساب شده پیش برود تا منابع مالی در جای خود استفاده شده و حداکثر بهره‌وری ‏انجام شود‎.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی. به نقل از بسیج جامعه پزشکی، دکتر جعفر اصلانی گفت: طرح تحول سلامت قدم مثبتی است که بعد از سال‌های متمادی پس از انقلاب اسلامی در عرصه ‏بهداشت و درمان صورت گرفته است و این طرح دارای جنبه‌های فرصتی خوب و البته جنبه‌های تهدیدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیة الله وظیفه بسیج جامعه پزشکی را شناسایی فرصت‌هایی که برای ‏ارائه خدمت بهتر، سریع‌تر، تخصصی‌تر و ساده‌تر به مردم موثرند و گسترش آنها به کمک فضاسازی و تبلیغ خواند و ‏گفت: با عمق‌بخشی به فرصت‌های ایجاد شده و گسترش این طرح می‌توان کمک مدیریتی و فکری را در مرحله اجرا ‏کرد و یک سری تهدیداتی را که در زمینه‌های مختلف مدیریتی و مالی است را برطرف کرد.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی قادر است با در دست داشتن نیروها و امکاناتش تهدیدها را شناسایی کرده و راه‌های ‏مقابله را به متولیان امر ارائه دهد و بدین صورت وظیفه خود را در قبال طرح تحول سلامت انجام دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیة الله با بیان اینکه برگزاری جلسات متعدد برای تبیین طرح نظام ‏سلامت، نظرسنجی از افراد، رفع ابهامات و بیان تجربیات کمک به متولیان است، همه این امور را از کارکردها و انجام ‏آن را در توان بسیج جامعه پزشکی معرفی کرد.

دکتر اصلانی با اشاره به اینکه تاکنون براساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، مردم رضایت کامل را از اجرای طرح ‏دارند، گفت: به هرحال هر طرحی در زمان اجرا دارای پاشنه‌های آشیل است که اگر به آنها دقت نشود و برنامه‌ریزی ‏لازم برای آنها صورت نگیرد ممکن است این طرح به ضد خود تبدیل شود اما در مجموع طرح تحول سلامت کار رو به ‏جلو و درستی بوده که باید خوب و حساب شده پیش برود تا منابع مالی در جای خود استفاده شده و حداکثر بهره‌وری ‏انجام شود.

انتهای خبر/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.