شنبه، 1 اردیبهشت 1403

حضور رييس كل سازمان نظام پزشكي در مراسم بزرگداشت استاد علی اکبر فرهنگی

حضور رييس كل سازمان نظام پزشكي در مراسم بزرگداشت استاد علی اکبر فرهنگی
مراسم بزرگداشت استاد دکتر علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه در ایران به پاس نیم قرن تلاش خستگی ناپذیر این استاد نستوه با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، دكتر عليرضا زالي رييس كل سازمان نظام پزشكي،دکتر احمد مسجد جامعی رييس شوراي اسلامي شهر تهران دکتر صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و تعدای ازچهره های فرهنگی، رسانه ای ونمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این مراسم به همت تعدادی از دانشجویان و همکاران استاد علی اکبرفرهنگی برگزار و چهرهای مختلفی ازجمله پرفسور ساروخانی، پروفسور یونس شکرخواه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی ، محمد خدادی مدیرعامل ایرنا، بیژن نوباوه نماینده مجلس و ... حضور داشتند و در سخنانی به بیان ویژگی های اخلاقی و آموزشی استاد فرهنگی پرداختند

به گزارش اداره كل روابط عمومی و امور بين الملل در این مراسم که در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از تلاش های بی شائبه استاد علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه تجلیل به عمل آمد.


علی اکبر فرهنگی متولد 1322، دارای فوق دکترای ارتباطات سازمانی از آمریکا، دکترای ارتباطات از دانشکده ارتباطات دانشگاه اوهایو در آمریکا و دکترای مدیریت از مدرسه علوم رفتاری کاربردی و آموزشی است.
فرهنگی که در سال 85 به عنوان چهره ماندگار حوزه مدیریت معرفی شد، دارای آثار متنوعی در حوزه مدیریت رسانه، ارتباطات و روابط انسانی است.

همچنين از سوي رييس كل سازمان نظام پزشكي لوح تقديري به استاد فرهنگي اهدا شد در متن اين لوح آمده است:

 

دانشمند گرامی جناب آقای دکتر علی‌اکبر فرهنگی

قدم نهادن در مسیر فرهنگ و علم، علاوه بر عزمی بر خاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار، دانش والا و پر عیار می‌طلبد. مرتبت علمی و توانمندی‌های متعهدانه و متکثر جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای بزرگی و شایستگی در عرصه ارتباطات است.

بی‌شک نام و یادتان با نام ارتباطات انسانی و غیر کلامی پیوندی ناگسستنی دارد و بسی شایسته است از تلاش‌های مداوم و کوشش‌های مستمر حضرتعالی در اشاعه‌ی تعلیم و تربیت و بسط و توسعه‌ی علم و دانش که نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جوامع دارد تقدیر نماییم.

بدین منظور سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران این لوح سپاس را به محضر جنابعالی تقدیم می‌دارد باشد که اهل علم و معنا سراپرده دار نقشی از رهپویی صراط شما باشند.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.