ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

پاسخ رئیس کمیسیون آموزشی دانش آموختگان پزشکی خارجی (ECFMG) به نامه نظام پزشکی

پاسخ رئیس کمیسیون آموزشی دانش آموختگان پزشکی خارجی (ECFMG) به نامه نظام پزشکی
رییس کمیسیون آموزشی دانش آموختگان پزشکی خارجی (ECFMG) با ارسال نامه ای از رئیس کل سازمان نظام پزشکی جهت پیگیری تعلیق تایید مدارک پزشکان ایرانی تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، پاسخ رییس کمیسیون آموزشی دانش آموختگان در پی نامه دکتر زالی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر زالی

از نامه شما که در روز 31 مه 2015در مورد تأیید مدارک پزشکان ایرانی به اینجانب ارسال شد، بسیار سپاسگزارم. از اینکه در مورد این موضوع مهم، شخصاً و به طور مستقیم با من تماس گرفتید، کمال تشکر را دارم.

شما در نامه 31 مه 2015 آمادگی خود را جهت همکاری با کمیسیون آموزشی دانش آموختگان پزشکی خارجی و در راستای رسیدن به راه حلی برای مشکل پیش آمده، ابراز داشتید که از این بابت صمیمانه از شما متشکرم.

باعث خرسندی من است که به شما اعلام کنم، در تاریخ 5 ژوئن2015، مقامات دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) به کمیسیون آموزشی دانش‌آموختگان پزشکی خارجی اعلام نمودند که این کمیسیون مجاز است در پروسه تأیید مدارک پزشکی صادر شده در ایران فعالیت داشته باشد. در نتیجه، ما کار رسیدگی به درخواست تأیید مدارک پزشکی صادر شده در ایران را از سر گرفتیم.

از شکیبایی و همکاری تمام افراد دخیل در این پروسه سپاسگزاریم.

ما مشتاقیم که چون گذشته پروسه تأیید مدارک برای تمام پزشکان و سازمان هایی که خدمتگذارشان هستیم  را با بالاترین درجه کیفیت انجام دهیم.

با شایسته ترین احترامات

Emmanuel G. Cassimatis M.D

رییس و مدیر ارشد اجرایی کمیسیون آموزشی دانش آموختگان پزشکی خارجی

8 ژوئن2015

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.