پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ترجمه‌ی کتاب ارزش‌های نسبی خدمات سلامت (CPT) سال 2018

ترجمه‌ی کتاب مرجع ارزش‌های نسبی خدمات سلامت (CPT) سال 2018 پس از سال‌ها تا پایان سال 1396 در سازمان نظام پزشکی انجام می‌شود.
 

  به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ؛این کتاب که آخرین ترجمه‌ موجود آن مربوط به کتاب سال 2003 است، تاکنون مرجع اصلی خدمات درمانی و سلامت گروه پزشکی بوده است. با توجه به پیشرفت علم پزشکی و اضافه شدن خدمات جدید و متنوع در حوزه‌های مختلف پزشکی و تغییرات غیر مجازی که در کتاب اعمال شده بود، لزوم ترجمه جدید و به روز را بدون دستکاری در ارزش‌ها ایجاب می‌نماید.

کتاب فوق که ترجمه آن تقریباً نهایی شده است. با حضور گروه‌های علمی دعوت شده از انجمن‌های علمی- تخصصی مرتبط، ویراستاری علمی- عبارتی شده و مطابق اصطلاحات روز در جلسات پیاپی واژه گزینی خواهد شد. در این جلسات از هر انجمن حداقل دو نفر از افراد بورد تخصصی آن رشته، و مسلط به زبان انگلیسی حضور دارند.

در اولین جلسات ویرایش علمی- نمایندگان انجمن‌های تخصصی پزشکی که قبلاً توسط انجمن‌ها انتخاب شده بودند با نهایت علاقمندی و اشتیاق حضور یافته و کار ویرایش علمی و عبارتی را به بهترین وجه ارائه نمودند. سازمان نظام پزشکی از همکاران دانشمند و بزرگوار به خاطر این همکاری صمیمانه و گسترده قدردانی می‌نماید.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.