جمعه، 10 فروردین 1403

پیام هیات رییسه مجمع عمومی در خصوص حوادث اخیر

هیات رییسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در پیامی ضمن تسلیت به هموطنان داغدیده در اثر سیل، از عموم همکاران جامعه پزشکی که در جریان حوادث تاسف آور اخیر در سخت ترین شرایط با شرافت و از خودگذشتگی به یاری هم وطنان خود شتافته اند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل در متن این پیام آمده است:

 

بنام خدا

ملت شریف و قهرمان ایران

 

با سلام و درود فراوان

بدینوسیله با نیابت از جانب اعضای مجمع عمومی نظام پزشکی سراسر کشور ایران ، مصیبت های وارده دراکثراستانهای کشور در اثر سیل و خسارتهای ناشی از آن را خدمت شما عزیزان بخصوص هم وطنان داغدیده و آسیب دیده تسلیت گفته و با همدردی عمیق، امیدواریم در کنار یکدیگر در آینده ای سرشار از امید و سازندگی ، گوشه ای از این لطمات را جبران کنیم .

در همین رابطه ، هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی ، از عموم همکاران جامعه پزشکی که در جریان حوادث تاسف آور اخیر بخصوص در ترکمن صحرا و سایر نقاط استان گلستان ، استان فارس ، استان لرستان ، استان خوزستان و تمامی نقاط سیل زده در سخت ترین شرایط و با شرافت و از خودگذشتگی به یاری هم وطنان خود شتافته اند نهایت سپاسگزاری و تقدیر و تشکر را تقدیم می کنیم.

سازمان نظام پزشکی ، آمادگی کامل خود را برای هر گونه عملیات امداد رسانی و خدمات بهداشتی و درمانی در هر گوشه ای از این میهن سرافراز در هماهنگی با نهادهای ذیربط اعلام می نماید.

 

هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان

دکتر عباس آقازاده   دکتر لاله تدین    دکتر محمد حسین انصاری مود دکتر منصور جعفری نمین

برچسب ها : مجمع عمومی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.