جمعه، 10 فروردین 1403

توهین به جامعه پزشکی پذیرفته نیست / با خاطیان برخورد شود

توهین به جامعه پزشکی پذیرفته نیست / با خاطیان برخورد شود
رییس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با بیان این که جامعه بیهوشی از انتشار کلیپ موسسه فرهنگی آرمان مدیا بسیار متاسف و متاثر است ؛گفت : این نوع توهین ها به جامعه پزشکی پذیرفته نیست و قاطعانه خواستار برخورد با آن هستیم.

دکتر علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی ضمن ابراز تاسف از انتشار کلیپ توهین آمیز علیه جامعه پزشکی بیان داشت :  انتشار  این نوع کلیپ ها جوی را در جامعه ایجاد می کند که  مردم اعتماد خود را نسبت به جامعه پزشکی از دست بدهند که متعاقبا بر روی کیفیت و کارکرد پزشکان هم تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به این که این نوع بی حرمتی ها نسبت به جامعه پزشکی لطمه های جبران ناپذیری را به  دنبال دارد که در نهایت متوجه بیماران می شود افزود : خواستار برخورد قاطع مسوولان با خاطیان هستیم و باید به طور جدی این مساله پیگیری شود.

وی با بیان این که هجمه علیه پزشکان بازتاب خوبی در جامعه ندارد ادامه داد:  باید این مساله در سطح کلان پیگیری و رسیدگی شود و همانطور که برای سایر صنوف و لباسها درجامعه احترام قائل هستیم باید شان و قداست جامعه پزشکی نیز حفظ شود.

رییس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با تاکید بر این که همه جوره نسبت به بی حرمتی و توهین به جامعه پزشکی حساس هستیم تصریح کرد : انجمن بیهوشی ایران در کنار جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی بوده و راسا این مساله را پیگیری می کند .

به گفته سلیمی باید انگیزه این توهین کالبد شکافی شود تا مشخص شود بطور تصادفی اقدام به انجام این کار کرده اند یا انگیزه ای عمیق در پشت آن نهفته است که در هر صورت نسبت به آن بی تفاوت نبوده و خواستار پیگیری و برخورد از سوی مسوولان هستیم.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.