جمعه، 10 فروردین 1403

دیدار نوروزی ریاست کل سازمان نظام پزشکی با انجمن داروسازان تهران

دیدار نوروزی ریاست کل سازمان نظام پزشکی با انجمن داروسازان تهران
رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت : داروسازان پیش قراولان ارائه خدمات درنظام سلامت کشور هستند که توجه ویژه به بخشهای مهم و جدی در این حوزه دارند.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم دید و بازدید نوروزی انجمن داروسازان تهران ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی و شادکامی برای تمامی داروسازان فعال در عرصه سلامت کشور بیان داشت :  امروز در عرصه دارویی شاهد حضور فعال همکاران داروساز در بخشهای مختلف هستیم ضمن آن که مشکلات متعددی فراسوی جامعه داروسازی کشور وجود دارد و روزهای پر فراز و نشیبی را طی می کنند که باید با همت ، وحدت رویه ، همگرایی و وحدت کلام رفع شود .

وی بحث تعرفه خدمات دارویی را یکی از مسائل مبتلا به حوزه دارویی کشور دانست و افزود : نظرات فنی داروسازان در همگرایی کامل با سازمان نظام پزشکی است و برای اصلاح فرآیند تعرفه خدمات دارویی نیازمند پشتیبانی و مطالبه خواهی جامعه داروسازی هستیم ضمن آن که نمایندگان این جامعه در شورا ی عالی نظام پزشکی پیگیر مطالبات صنفی آن ها در ابعاد کارشناسی هستند.

وی با اشاره به شرایط سختی که در زمینه تعرفه ها وجود دارد ، ادامه داد : مجموعه های خوبی در جهت ارتقای فرآیند تعرفه ای داروسازان در شورای عالی سازمان نظام پزشکی در نظر گرفته شده که باید خود جامعه داروسازی نیز مراقبتهای لازم را انجام دهند  تا تضییع حقوق مضاعف را مجدد در حوزه دارویی شاهد نباشیم.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه جامعه داروسازی کشور از ظرفیت های خوبی در جهت انجام کارهای تیمی برخوردار است ، تصریح کرد :  داروسازان از پیشینه درخشانی در پیگیری مطالبات صنفی خود برخوردارند که در جهت احقاق حقوق آنان سازمان نظام پزشکی همکاری های لازم را با این قشر خدوم خواهد داشت.

زالی تصریح کرد : مهمترین نکته راهبردی و خطیر برای برون رفت از مشکلات جامعه پزشکی بویژه حوزه دارویی کشور انسجام و وحدت رویه است تا بتوانیم شاهد پیشرفتهای درخشانی در این قشر فعال عرصه سلامت باشیم.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع بلامانع است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.