چهارشنبه، 29 فروردین 1403

با حضور رييس كل سازمان نظام پزشكي معاونان وزیر و پیشکسوتان بهداشتی انجام شد؛ برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر کامل شادپور

با حضور رييس كل سازمان نظام پزشكي معاونان وزیر و پیشکسوتان بهداشتی انجام شد؛ برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر کامل شادپور
مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر کامل شادپور صبح روز گذشته با حضور دکتر عليرضا زالي رييس كل سازمان نظام پزشكي،دكتر سیاری معاون بهداشت، دکتر حریرچی معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت و جمع كثيري از علاقمندان وی از مقابل بیمارستان محب برگزار شد و سپس پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س) انتقال یافت.

زنده ياد دكتر شادپور 1316 دررشت متولد وآموزش دبیرستان را در همین شهر به پایان رساندند. در سال 1341 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصيل گرديد.وي در طراحی شبکه های بهداشت و درمان کشور یکی از اعضای تیم 3 نفره بودند و پس از آن نيز در راه‌اندازی این شبکه ها نقش مؤثر داشتند. شبکه های بهداشت و درمان کشور از سال 1364 با راه اندازی شبکه های شهرستان در هر استان‌، به اجرا درآمده و به سرعت حقانیت، اثربخشی و کارآیی خود را نشان داد.

 

شايان ذكر است از استاد دكتر شادپور در مراسم بزرگداشت روز پزشك سالجاري تقدير بعمل آمده بود.

وي در اين مراسم اظهار داشته بودند: من به توفیقی که در راه خدمت یافتم مباهی ام و تغییرهای شگرف در شاخص های سلامت، بیماری و مرگ مادران و کودکان سرزمینم بسیار بیش از تشویق ها و تقدیرها و نشان ها و مدال هایی که در داخل یا خارج از کشور گرفته شادم.

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.