جمعه، 10 فروردین 1403

سرقت مسلحانه به منزل پزشک دزفولی و کشته شدن فرزندش

سرقت مسلحانه ای به منزل دکتر حبیب غلامی غیبی فوق تخصص چشم صورت می گیرد که منجر به کشته شدن فرزندش می شود.

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی دکتر علیرضا اسپید دبیر شورای هماهنگی استان خوزستان در خصوص این حادثه تلخ می گوید: پس از خروج دکتر غلامی از منزل حدود ساعت 10:30 صبح؛ دزدی مسلح به قصد سرقت وارد منزل وی می شود.

وی  ادامه می دهد : پسر دکتر غلامی در طبقه دوم منزل خواب بوده و متوجه حضور دزد در منزل نمی شود ..مادرش که برای خرید از منزل بیرون رفته بود پس از بازگشت متوجه حضور دزد مسلح در خانه می شود و به محض داد و فریاد کشیدن ؛ دزد مسلح گلوله ای به طرف او شلیک می کند که خوشبختانه به وی اصابت نمی کند.

وی اظهار می کند : فرزند دکتر غلامی با شنیدن صدای گلوله بیدار شده و سراسیمه بدنبال این میرود که ببیند ماجرا از چه قرار است و فرد مسلح وقتی پسر خانواده را می بیند گلوله ای به وی شلیک می کند که به شانه چپ او اصابت کرده و سبب پارگی شریان می شود.

اسپید خاطرنشان می کند : بلافاصله با اورژانس تماس گرفته می شود اما متاسفانه مصدوم پس از انتقال به بیمارستان گنجویان دزفول فوت می کند.

وی می افزاید : حال روحی دکتر غلامی و همسرش مساعد نیست و غم از دست دادن فرزند 22 ساله شان که دانشجوی مکانیک بود آنها را از پای درآورده است.

شایان ذکر است رییس کل سازمان نظام پزشکی طی پیامی درگذشت فرزند رییس اسبق  نظام پزشکی دزفول را تسلیت گفته بود

انتهای پیام / ر

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.