جمعه، 10 فروردین 1403

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در نظام پزشکی برگزار می شود

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در نظام پزشکی برگزار می شود
همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)به مدت ده شب در سازمان نظام پزشکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی در خصوص جزییات برگزاری مراسم ماه محرم : این مراسم به منظور زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ عاشورا با دعوت از ا اقشار مختلف جامعه شریف پزشکی تهران در دهه اول ماه محرم با برپایی خیمه عزا و مراسم سوگواری در رثای حضرت سید الشهدا (ع) و قیام حسینی برگزار می شود. این مراسم به مدت ده شب از ساعت 20.30 لغایت 22 در محل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان کارگر شمالی برگزار می گردد.

سازمان نظام پزشکی ضمن دعوت از آحاد جامعه پزشکی برای شرکت در این مراسم اظهار داشت : شیعیان خالص و دلدادگان مکتب حسینی در طول تاریخ با جان نثاری و بذل خون و مال همیشه در تلاش بوده اند تا پرچم هدایت و خیمه محبت اباعبدالله (ع) را در اهتزار و تعالی نگاه دارند که این امر یک تکلیف همیشگی بر دوش مدعیان عشق و شیفتگی سید الشهداء (ع) است.

گفتنی است : مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله از روز دوشنبه 12 مهرلغایت 21 مهرماه در محل سازمان نظام پزشکی با سخنرانی حجت الاسلام اکبر حمیدزاده همراه با مداحی حاج محسن اعتمادیان و قرائت قرآن توسط دکتر خدایاری و همچنین قرائت زیارت عاشورا پذیرای علاقه مندان جامعه پزشکی است.

انتهای پیام / ر

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.