جمعه، 31 فروردین 1403

تفاهم‌نامه همکاری سازمان نظام پزشکی و همراه اول

تفاهم‌نامه همکاری سازمان نظام پزشکی و همراه اول
صبح امروز با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و مدیرعامل همراه اول تفاهم‌نامه همکاری بین دو سازمان به امضا رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی صبح امروز با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و مدیر عامل همراه اول تفاهم‌نامه همکاری بین دو سازمان به امضا رسید.

در این جلسه که در محل ساختمان همراه اول برگزار شد رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به تقارن این جلسه با اعیاد مبارک شعبانیه این تفاهم‌نامه را آغاز یک همکاری مبارک با همراه اول برشمرد و گفت سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد صنفی کشور و با حضور 214000 نفر عضو ارائه دهنده‌ی در بخش‌های خصوصی و دولتی و 7500 نفر عضو جدید سالانه و 212 هیئت مدیره شهرستان‌های کشور ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری با همراه اول دارد.

دکتر علیرضا زالی نگاه ارزشمند همراه اول به جامعه نخبگان در مسؤولیت‌پذیری اجتماعی را یک فرصت مغتنم شمرد و سازمان نظام پزشکی را به عنوان یک کریدور مطمئن ارتباطی با جامعه نخبه پزشکی کشور دانست. وی با اشاره به ضریب پوشش بالای همراه اول در بین آحاد جامعه گفت می‌توان از این موضوع برای خدمات‌دهی به عنوان یک استراتژی روشن برای نخبگان پزشکی که یکی از مشتریان مهم و گروه‌های مرجع اجتماعی هستند، استفاده کرد. نکته مهم دیگر توجه به گسترش فناوری‌های نوین است که با حداکثر بهره‌وری و کاهش زمان و متناسب با علاقه‌های جامعه‌ی پزشکی و توجه به حجم فراوان اشتغالات روزمره، ارتباطات تلفن همراه باید به گونه‌ای طراحی شود که نیازهای روزمره و رو به فزونی جامعه پزشکی را پوشش دهد.


دکتر زالی در ادامه با ذکر اینکه استفاده از ابزارهای الکترونیک و کاهش فرایندهای بوروکراتیک جزو مطالبات جامعه‌ی پزشکی است افزود این تفاهم‌نامه می‌تواند بستر آن را فراهم کند و در تسهیل استفاده از دانش و تکنولوژی و بحث مهم بازآموزی جامعه پزشکی هم در ابعاد حرفه‌ای و هم در ابعاد علمی و دانشی جهت بروز رسانی دانش جامعه پزشکی به صورت پکیج و بسته‌ای می‌توان از ظرفیت همراه اول استفاده کرد و همچنین برای افزایش سطح سواد مردم و ترویج سبک زندگی مناسب از طریق ظرفیت همراه اول در جامعه شهروندی با توجه به اهداف سازمان نظام پزشکی بهره‌های لازم را برد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: مردم نیازمند اصالت و صحت و راست آزمایی پیام‌های سلامتی هستند که سازمان نظام پزشکی می‌تواند مرجع این موضوع باشد و 165 انجمن علمی تخصصی بازوهای حمایتی و علمی سازمان نظام پزشکی در این موضوع هستند.

مهندس وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول نیز با اشاره به ضریب نفوذ موبایل در کشور که بیش از 100 درصد است و حتی در شهرهای محروم هم تلفن همراه به صورت کامل وجود دارد گفت امروز همراه اول با بیش از 65 میلیون مخاطب در بیش از 45000 روستاهای ایران نیز حضور دارد.

مدیر عامل همراه اول افزود امید داریم این تفاهم‌نامه بستری باشد تا از طریق آن با هماهنگی بیشتر ارتباط بهتری را با جامعه‌ی پزشکی با هزینه‌‌های کمتر و روان‌تر برقرار کنیم.

وی ادامه داد با حمایت وزارت ارتباطات نسل 3 و 4 تلفن همراه را راه‌اندازی و خدمات آموزش الکتورنیک elearning را پوشش دهیم و غیر از ارتباطات مکالمه‌ای سایر خدمات را نیز از این طریق ارائه دهیم.

مهندس صدوقی افزود سازمان نظام پزشکی می‌تواند کلیه‌ی خدمات خویش را از همین طریق و با بستر تلفن همراه ارائه داده و از مراجعات حضوری بکاهد.

وی با اشاره آینده‌ی Telecom در سه محور موبایل- پهن باند- ابر- Broad Band- Mobile و Cloud گفت با تیم با تجربه‌ای که سرمایه‌ی همراه اول هستند در دانشگاه شریف فعالیت‌هایی را آغاز کرده‌ایم.

دکتر جهانگیری معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان در ادامه‌ی این جلسه با اشاره به سرمایه‌گذاری در E health و موبایل هلث گفت حتماً باید صاحب فرایند در این امر مشارکت داشته باشد.

وی اعلام کرد که نظام پزشکی هاب منطقه‌ای گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو شده است و با همکاری وزارتخانه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهادها 27 تا 29 مرداد اولین کنگره گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو با دبیری علمی سازمان نظام پزشکی برگزار می‌گرد
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.