جمعه، 10 فروردین 1403

درخواست چندباره وزیربهداشت از بیمه‌های تکمیلی

درخواست چندباره وزیربهداشت از بیمه‌های تکمیلی
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اینکه موفقیت بیمه‌ها در گرو در اختیار داشتن منابع پایدار است، ابراز امیدواری کرد: لازم است در آینده بیمه‌های تجاری و پایه‌ای داشته باشیم که نهایت حمایت را از مردم ایران داشته باشند.

به گزارش سازمان نظام پزشکی و به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در جشن بیمه سلامت همگانی، با بیان اینکه خوشحالیم جشن بیمه شدن مردم ایران در دولت یازدهم امروز برگزار شده است، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در این دولت به بخشی از مشکلات مردم در حوزه سلامت توجه ویژه‌ای شد.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت که در ماه‌های آغازین دولت یازدهم به همت رییس جمهور کلید خورد، آغازی است بر دسترسی و ایجاد عدالت در سلامت برای همه ایرانیان و امیدواریم در سال‌های آینده با جدیت بیشتری دنبال شود تا مردم ایران جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف طرح تحول همکاری بیمه‌ها لازم است، گفت: موفقیت سازمان‌های بیمه‌گر در گرو در اختیار داشتن منابع پایدار است. امیدواریم در آینده همه بیمه‌ها اعم از بیمه‌های پایه و تجاری نهایت حمایت را از مردم ایران داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه طی یک سال گذشته وزیر تعاون به همراه همکارانش در سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی نهایت همکاری را در اجرای طرح تحول داشتند، ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر بیمه‌های تکمیلی نیز همراه شوند.

وی افزود: معتقدیم بیمه‌ها می‌توانند مشکلات را حل کنند. دکتر روحانی را رییس جمهور سلامت محور دانستیم و برای دسترسی مردم به بیمه و برخورداری از عدالت شاهد این جشن هستیم. در سفرهای استانی با افرادی برخورد می‌کنم که پس از 85 سال عمر که از خدا گرفته‌اند برای اولین بار صاحب دفترچه بیمه شده‌اند و این مایه شادمانی و سرور ماست.

انتهای خبر/ع

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.