پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دستور ویژه وزیر تعاون/ تشکیل کمیته مشترک بین مجمع انجمن‌های پزشکی با دبیرخانه شورای عالی بیمه

دستور ویژه وزیر تعاون/ تشکیل کمیته مشترک بین مجمع انجمن‌های پزشکی با دبیرخانه شورای عالی بیمه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد تا کمیته مشترک مجمع انجمن‌های پزشکی با دبیرخانه شورای عالی بیمه تشکیل شود تا از نظرات کارشناسی این کمیته در سیاست‌گذاری‌ها استفاده شود.
 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی ربیعی در نشست مشترک با انجمن‌های علمی پزشکی، انجمن‌های علمی را دارای کارکردهای متفاوتی دانست و با تاکید بر کارکرد تولید علم و نظریه‌پردازی از سوی انجمن‌ها اظهار کرد: انجمن‌های علمی یک سرمایه اجتماعی هستند و اعتماد عمومی را افزایش می‌دهند.
وی افزود: انجمن‌های علمی پزشکی حلقه رابط جامعه، دولت و پزشکان بوده و امروز لازم است این کارکرد تقویت شود.
وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه این نقش انجمن‌های علمی در جامعه بی‌بدیل است و فعالیت آنها در این حوزه رضایت جمعی را به دنبال دارد، اظهار کرد: انجمن‌های علمی باید نقش موثری را در حوزه سیاست‌گذاری‌ها ایفا کنند، بر همین اساس است که شورای عالی بیمه در دولت تدبیر و امید به صورت جدی فعال شده است و از خدمات آنها بهره خواهد گرفت.
ربیعی مقرر کرد که کمیته علمی مشترک مجمع انجمن‌های پزشکی با دبیرخانه شورای عالی بیمه تشکیل و از نظرات کارشناسی این قشر از جامعه در سیاست‌گذاری‌ها استفاده شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجمن های علمی پزشکی را خط مقدم نظارت عنوان کرد و گفت: جامعه پزشکی از قدیم همواره مورد اعتماد و وثوق مردم بوده است و هدف ما از نظارت بر اجرای تعرفه های جدید حفظ صیانت از جامعه پزشکی است.
انتهای پیام/
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.