جمعه، 10 فروردین 1403

بیمارستان جامع زنان محب یاس افتتاح شد

بیمارستان جامع زنان محب یاس افتتاح شد
بیمارستان 250 تختخوابی جامع زنان محب یاس شب گذشته با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعضای هیات مدیره، گروهی از خیران، کادر تخصصی و اداری این بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی، دکتر حسین عاشقی مدیر عامل بیمارستان جامع زنان محب یاس با اشاره به اینکه  قرار است تمام خدمات بهداشتی و درمانی زنان در این بیمارستان ارائه شود اظهار داشت:ظرفیت فعلی برای پذیرش بیمار 250 تخت است که

وی با بیان اینکه مشارکت بخش‌های غیر دولتی کمک شایانی به وزارت بهداشت در امر خدمت رسانی به مردم می کند ؛ادامه داد:هزینه ساخت این بیمارستان نزدیک به 90 میلیارد تومان شده که دولت به‌صورت نقدی سرمایه گذاری نکرده است بلکه بحث واگذاری زمین و مجوزها توسط دولت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیمار آزاد در این بیمارستان پذیرش نمی شود خاطرنشان کرد:مراجعه کنندگان باید بیمه پایه یا تکمیلی داشته باشند در غیراینصورت باید به بیمارستان خصوصی مراجعه کنند.

عاشقی به دو بخش "زیتون" و "طوبی" که با بیمه های تکمیلی قرارداد دارند اشاره کرد و گفت:این دو بخش با ظرفیت 50 تخت تجهیز امیدواریم به 350 تخت گسترش یابد و با توجه به قراردادی که بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و موسسه محب منعقد شده و همچنین مشارکت بخش دولتی و غیردولتی در ساخت این بیمارستان ؛70 درصد بیماران با بیمه های پایه و 30 درصدنیز از طریق بیمه های تکمیلی پذیرش می شوند.

وی افزود:بیمارستان قدیمی نیز به این قسمت منتقل شده و در تمام رشته ها به زنان خدمات می دهد.شده اند و بخش LDR نیز با 5 تخت به بیماران خدمات ارائه می دهد.ب

به گفته وی یکی از بخش های ویژه که در این بیمارستان تاسیس شده، بخش ویژه بستری و زایمان است که بیماران در همان تختی که بستری شده اند، زایمان می کنند.

یر اساس این گزارش ، بیمارستان جامع زنان محب یاس در خیابان نجات الهی شمالی کوچه سرو  در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای خبر/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.