جمعه، 10 فروردین 1403

سخنگوی ناجا خبر داد؛ جزئیات جدید از قتل پزشک اردبیلی/خودزنی نافرجام قاتل دربازداشتگاه

 سخنگوی ناجا خبر داد؛ جزئیات جدید از قتل پزشک اردبیلی/خودزنی نافرجام قاتل دربازداشتگاه
سخنگوی ناجا از دستگیری عامل به قتل رساندن پزشک اردبیلی در همان دقایق اولیه وقوع جنایت خبر داد و گفت: بازجویی های فنی و پلیسی از متهم دستگیر شده ادامه دارد و نتایج بازجویی ها اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا درخصوص قتل دکتر پیرزاده، پزشک متخصص خون در اردبیل گفت: در زمان محدودی پس از این رخداد، قاتل توسط کارآگاهان پلیس بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم ضمن پذیرش اتهام قتل، تنشها و اختلافات شخصی وغیر مرتبط با حرفه پزشکی را دلیل وقوع این جنایت بیان کرده است؛ اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس نیز مشخص شد که وقوع قتل، کوچکترین ارتباطی با مسایل پزشکی نداشته است.

به گفته سخنگوی ناجا پس از انجام تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات  فنی و پلیسی از متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

بنا بر این گزارش ناصر عتباتی دادستان اردبیل نیز درباره آخرین وضعیت بازجویی از متهم گفت: متهم در بازداشتگاه اقدام به خودزنی کرد که با حضور به موقع مأموران این حادثه ختم به خیر شد.

وی در ادامه افزود :خبرهایی که درباره ارتباط خاص متهم با پزشک اردبیلی بر سر زبان‌ها افتاده، صحت ندارد و جزئیات پرونده پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.