جمعه، 10 فروردین 1403

گزارش مراسم گرامیداشت روز پزشک در شهرستان بابلسر

مراسم گرامیداشت زادروز حکیم ابوعلی سینا روز پزشک و تولد دانشمند ایرانی زکریای رازی روز داروساز در تاریخ 8/6/96 در مجتمع میزبان بابلسر با حضور جامعه پزشکی و پیراپزشکی شهرستان بابلسر و با حضور میهمانان ویژه از جمله دکتر ربیعی ( ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل ) و رحیم پور ریاست دادگستری شهرستان بابلسر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ مراسم گرامیداشت زادروز حکیم ابوعلی سینا " روز پزشک" و تولد دانشمند ایرانی زکریای رازی" روز داروساز " در تاریخ 8/6/96 در مجتمع میزبان بابلسر با حضور جامعه پزشکی و پیراپزشکی شهرستان به همراه خانواده های ایشان و با حضور میهمانان ویژه  از جمله  دکتر ربیعی ( ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل ) و رحیم پور ریاست دادگستری شهرستان بابلسر برگزارشد.

مراسم  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید  تلاوت و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و سپس دکتر احمد نجفی ریاست سازمان نظام پزشکی شهرستان  ضمن خیر مقدم به کلیه پزشکان ، داروسازان و سایر جامعه پزشکی و پیراپزشکی شهرستان و خانواده های ایشان ، این روز فرخنده را به همه حضار تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سلامت برای همه نمود.

در ادامه مراسم گروه موسیقی به سرپرستی دکتر پوریا رضوانی  به اجرای موسیقی پرداخته و از  دکتر محسن نبی زاده ریاست سابق سازمان نظام پزشکی شهرستان دعوت گردید به جایگاه آمده و سخنانی  در خصوص نحوه تأسیس سازمان نظام پزشکی و فعالیتهای انجام شده بیان کند .

وی از زحمات همه پیشکسوتان جامعه پزشکی که در تأسیس سازمان نقش داشتند تشکر نمود و  در ادامه مراسم هیئت مدیره سازمان به نمایندگی از کلیه اعضا  با اهدای لوح تقدیر و هدایا به دکتر نبی زاده از زحمات چندین ساله ایشان قدردانی نموده که مورد تشویق حضار قرار گرفت .سپس دکتر ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل به جایگاه دعوت شده و در سخنانی  به کلیه حضار روز پزشک و داروساز را تبریک گفت.

در ادامه مراسم از پزشکان و داروسازان و پیراپزشکان نمونه شهرستان با اهدای لوح  تقدیر  قدردانی و در خاتمه  مراسم  با صرف شام  توسط مدعوین به پایان  رسید .

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.