جمعه، 31 فروردین 1403

برگزاری کارگاه آموزشی اتوماسیون اداری در نظام پزشکی اصفهان

برگزاری کارگاه آموزشی اتوماسیون اداری در نظام پزشکی اصفهان
کارگاه آموزشی اتوماسیون یکپارچه اداری در تاریخهای 24 و 25 بهمن ماه سال جای در محل سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی اصفهان و با شرکت حدود بیست نظام پزشکی استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
  به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛

نظر به ضرورت استقرار یکپارچه اتوماسیون اداری در سازمان مرکزی و نظام پزشکی های سراسر کشور از جهت تسریع امور، صرفه جوئی در وقت و نیروی انسانی و به دنبال اجرائی شدن آن در ستاد مرکزی سازمان و نظام پزشکی های استان تهران در فاز اول، جهت شروع فاز دوم در طی سال گذشته و جاری اقدام به فعال نمودن تدریجی نظام پزشکی های سراسر کشور از طریق راهنمایی آنان از طریق تماس تلفنی گردید، لیکن به منظور اجرای کامل اتوماسیون در این مراکز؛ آموزش حضوری و کارگاهی کاربران در دستور کار قرار گرفت. لذا با توجه به اعلام آمادگی استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری بعنوان اولین مناطق جهت برگزاری کارگاه آموزشی اتوماسیون یکپارچه اداری، کارگاه دو روزه ای در تاریخهای 24 و 25 بهمن ماه سال جای در محل سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی اصفهان و با شرکت حدود بیست نظام پزشکی استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

در این کارگاه دکتر مصلحی دبیر شورای عالی و معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به کلیه شرکت کنندگان و تشکر از اداره فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کشور اظهار امیدواری کرد که با تلاش مضاعف کلیه مدیران و کارکنان جبران سالها تأخیر در استقرار این سامانه شود. همچنین وی تأکید کرد که من بعد کلیه امور اداری در این دو استان صرفاً از طریق اتوماسیون یکپارچه اداری چارگون که در اختیار همکاران قرار گرفته است؛ انجام می گیرد.

دکتر ایقائی نائب رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان نیز طی سخنانی حمایت کامل شورای هماهنگی نظام پزشکی استان را از اجرائی شدن کامل این سامانه اعلام و از کلیه همکاران شرکت کننده در همایش خواست که با جدیت کامل درصدد پیاده سازی جامع آن در آینده نزدیک باشند.

در پایان این کارگاه دو روزه به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.