پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ديدار مديركل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان نظام پزشكي با وزير مشاور در امور سازمان هاي توسعه اي غنا

دکتر رضا لاری پور در دیدار دکتر مصطفی احمد وزیر مشاور در امور سازمان های توسعه ای غنا از آمادگی سازمان نظام پزشکی در توسعه فعالیت های بهداشتی درمانی در غنا خبر داد
به گزارش روابط عمومي در اين ديدار كه عصر امروز در هتل آزادي تهران برگزار شد دكتر رضا لاري پور مشاور رييس كل سازمان نظام پزشكي با دكتر مصطفي احمد وزير مشاور در امور سازمان هاي توسعه اي كشور غنا به گفتگو پرداختند.
لاري پور ضمن خوش آمد گويي به تشريح فعاليت ها و وظايف سازمان نظام پزشكي به عنوان بزرگترين نهاد غيردولتي پرداخت و با اشاره به تنوع و تكثر اعضاي اين سازمان نسبت به گسترش همكاري هاي علمي آموزشي و تقويت و ارتقا سيستم بهداشتي درماني و كمك در تجهيز و تاسيس بيمارستانهاي تخصصي در غنا ابراز آمادگي نمود.
مديركل روابط عمومي سازمان نظام پزشكي با برشمردن برخي از مزاياي شبكه هاي بهداشتي درماني شهري و روستايي از پيشرفت هاي قابل ملاحظه پزشكان ايراني در درمان بيماريهاو عدم نياز به اعزام به خارج از كشور بيماران سخن گفت.
در ادامه اين ديدار دكتر مصطفی احمد وزیر مشاور در امور سازمان های توسعه ای کشور غنا ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشور ایران، از گزارش مديركل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان نظام پزشكي تقدير كرد و افزود میان کشور ایران و غنا روابط گرم و صمیمی وجود دارد و تمایل دارم که به این روابط عمق ببخشم .
وی ادامه داد: همواره روابط دوجانبه میان دو کشور ایران و غنا برای دو کشور بسیار سودمند بوده و ما توانسته ایم از تجربیات کشور ایران در حوزه کاری مان بهره ببریم .
وزير مشاور غنا با اشاره به ظرفيت هاي گسترده موجود در غنا و استقبال از طرح شبكه هاي بهداشتي درماني و تجهيز بيمارستاني خواستار شد طي چند روز آينده يادداشت تفاهمي آماده و پس از بررسي هاي لازم به امضاي دو كشور برسد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.