جمعه، 10 فروردین 1403

بازدید نمایندگان سازمان نظام پزشکی از ادامه درمان اسیب دیگان زلزله

بازدید نمایندگان سازمان نظام پزشکی از  ادامه درمان اسیب دیگان زلزله
جمعی از نمایندگان سازمان نظام پزشکی برای بررسی وضعیت فعالیت پزشکان مستقر در مناطق زلزله زده و ادامه درمان آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه از این مناطق بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی  سازمان نظام پزشی تیمی  از نمایندگان سازمان  ، ضمن بازید از مناطق زلزده زده در جریان امور درمانی و وضعیت کادر درمانی مستقر در محل قرار گرفته و  این بازدید بیشتر به منظور عرض خسته نباشید و رسیدگی به امورات تیم پزشکان   و کادر درمانی حاضر در منطقه انجام شد.

لازم به ذکر است از روز اول این فاجعه دکتر فاضل ریاست کل سازمان نظام پزشکی به طور مرتب در تماس با دکتر حیدری رییس نظام پزشکی کرمانشاه  و در جریان امور ات بود و این تیم با حضور دکتر رحمانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ،  دکتر گل علیزاده  و دکتر اسپید نایب رییس  اول و دوم شورای عالی نظام پزشکی ، دکتر راسخی نایب رییس انجمن پزشکان عمومی و معاون نظام پزشکی کرمانشاه ،دکتر منصوری رییس جامعه پزشکی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و دکتر کاظمی در محل حضور یافتند .

دکتر گل علیزاده در گفتگویی اعلام کرد که در بازدید از بیمارستان صحرایی مرکز فوریت های دانشگاه علوم  پزشکی قزوین مستقر در شهرستان ثلاث باباجانی ۲۷نفر از کادر درمانی علوم پزشکی تبریز  فعالیت دارند و روزانه حدود ۶۵۰بیمار به صورت سرپایی ویزیت می شوند.

وی تاکید کرد در حال حاضر پزشک عمومی ،متخصص داخلی ، قلب و زنان در مرکز حضور داشته و  داروخانه و خدمات رادیولوژی نیز در اختیار مردم قرار دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.