جمعه، 10 فروردین 1403

دیدار نمایندگان انجمن بیوشیمی ایران با ریاست کل نظام پزشکی

نمایندگان انجمن بیوشیمی ایران 21مهرماه در نشستی با ریاست کل سازمان نظام پزشکی خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این نشست که درمحل سازمان نظام پزشکی برگزار شد نمایندگان انجمن بیوشیمی ایران  خواسته خود مبنی بر این که رویه سابق نظام پزشکی دال بر عضویت فارغ التحصیلان رشته هایی نظیر بیوشیمی ، ویروس شناسی و میکروب شناسی در سازمان نظام پزشکی همچنان تداوم داشته باشد را مطرح کردند.

شرکت کنندگان در این جلسه معتقد بودند که اگر تغییری در مقررات ایجاد شود باید پس از تصویب نسبت به افرادی که در آینده وارد این قبیل رشته ها  می شوند ، اعمال گردد  نه نسبت به کسانی که در گذشته واجد شرایط قلمداد شده اند.

دکتر ایرج فاضل ریاست کل سازمان نظام پزشکی نیز اظهار کردند : هر چند اختلافات در جامعه پزشکی وجود دارد اما بهترین روش حل و فصل آن برگزاری جلسات مشترک و گفتگوی متقابل است .

ایشان افزودند: به نظر می رسد باید قانون عطف به ماسبق نشود و در این مورد با شورای عالی نظام پزشکی بحث و بررسی های لازم انجام خواهد شد.

درپایان رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی از حضور نمایندگان انجمن بر این موضوع که نظام پزشکی خانه تمام اهالی حرف پزشکی و وابسته به شمار می رود برلزوم مذاکره در خصوص خواسته ها و مشکلات تاکید کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.