جمعه، 10 فروردین 1403

امداد رسانی نظام پزشکی خرم آباد به مناطق سیل زده

امداد رسانی نظام پزشکی خرم آباد به مناطق سیل زده
رئیس نظام پزشکی خرم آباد گفت: پس از حادثه سیل اول که موجب تخریب زیرساختها و راههای مناطق معمولان و پلدختر شده بود از طریق این سازمان اولین محموله کمک به مردم روستاهای منطقه معمولان رسانده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ دکتر علاءالدین شیخی، رئیس نظام پزشکی خرم آباد ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده استان لرستان بیان کرد: پس از حادثه سیل اول بلافاصله تیم پزشکی در محل حاضر شده وضمن ارایه خدمات پزشکی، محموله های کمک را به مردم روستاهای منطقه معمولان رساندند.

وی افزود: در زمان سیل شدید دوم به دنبال اطلاع از وضعیت حاد منطقه با حضور در جلسه ستاد بحران،  بلافاصله نسبت به فراخوان کلیه همکاران فوق تخصص ، متخصص و عمومی از طریق پیامک اقدامات لازم انجام شد.

وی در خصوص اهم فعالیت های انجام شده از سوی نظام پزشکی خرم آباد اظهار کرد: این سازمان اولین ارسال کننده محموله دارو ، تجهیزات و مواد غذایی در منطقه بود همچنین از سایر اقدامات انجام شده، می توان به هماهنگی با معاونت درمان دانشگاه نسبت به تامین نیروی انسانی فوق تخصص، متخصص و پزشکان عمومی و اعزام آنها از طریق بالگرد اشاره کرد.

دکتر شیخی در خصوص سایر فعالیت های انجام شده از سوی نظام پزشکی خرم آباد خاطرنشان کرد: بکارگیری انجمن های مردم نهاد مانند گروههای کوهنوردی برای ارسال محموله غذایی و دارویی به مناطق صعب العبور ، تامین نیروی تخصصی از کلیه رشته ها به تعداد بیش از 60 نفر برای فعالیت در بیمارستان و مراکز درمانی مناطق سیل زده از جمله اقدامات انجام شده است که این فعالیت، همچنان استمرار داد و به صورت گردشی در مراکز درمانی مناطق حاضر می شوند.

وی گفت : بیش از 160 میلیون تومان مواد غذایی ، کمک های غیرنقدی و دارویی به افراد نیازمند با هماهنگی گروههای مردمی بویژه در مناطق صعب العبور در دو روز اول حادثه ارسال شده است.

دکتر شیخی در پایان یاد آور شد: عملیات اعزام نیروهای متخصص داوطلب و نیز ارسال محموله غذایی و دارویی به صورت مستمر  کماکان ادامه دارد .

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.