جمعه، 10 فروردین 1403

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور : جامعه پزشکی ایران پیشقراول دستیابی به تکنیک های علمی است

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور : جامعه پزشکی ایران پیشقراول دستیابی به  تکنیک های علمی است
زالی با اشاره به اینکه جامعه پر افتخار پزشکی در اقصی نقاط کشور به زدودن آلام بیماران پرداخته است ، گفت :جامعه پزشکی در کنار همه رهیافت های برجسته علمی ، توفیق و کامیابی خدمت به ملت شریف ایران را در شرایط مختلف داشته است..

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی  دکتر علیرضا زالی رئیس کل این سازمان در همایش  محفل انس با قرآن که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن همایشهای برج میلاد تهران به همت معاونت رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی برگزار شد با اشاره به اینکه جامعه پزشکی یکی از گروههای مورد وثوق ملت ایران است ، اذعان داشت : ارتباط عاطفی از نوع شرقی که بین جامعه پزشکی و مردم شکل گرفته بسیار  مستحکم است و استواری این روابط بر اساس آمیزه های ملی و مذهبی است که سند پر افتخاری برای پزشکان این مرز وبوم تلقی می شود.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی ایران  امروزه قله های وسیع افتخار و ترقی را فتح می کند افزود: پزشکان ایرانی پیشتاز و پیشقراولان دستیابی به تکنیک های علمی هستند که در کنار تمامی رهیافتهای برجسته علمی توفیق خدمت رسانی به ملت شریف ایران را دارند .

وی تصریح کرد :جامعه پزشکی در اقصی نقاط کشور با نگاهی ایثار گرانه و سخت کوشانه در خدمت رسانی به مردم پیشتاز همه گروههای اجتماعی بوده و از هیج کوششی در این راه دریغ نکرده است.

گفتنی است در این مراسم جمع کثیری از اعضای جامعه پزشکی از جمله رئیس جامعه جراحان ،رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ ،رئیس انجمن بیهوشی ایران ، رئیس انجمن علوم آزمایشگاهی ،دبیر انجمن علمی گروههای پزشکی ، اعضای شورای عالی نظام پزشکی ، معاونان سازمان نظام پزشکی و جمعی دیگر از فرهیختگان پزشکی کشور حضور داشتند.

 

 

انتهای خبر / ر
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.