جمعه، 10 فروردین 1403

مشاور عالی وزیر بهداشت در آموزش پزشکی منصوب شد

مشاور عالی وزیر بهداشت در آموزش پزشکی منصوب شد
دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ایرج فاضل را به عنوان مشاور عالی خود در آموزش پزشکی منصوب کرد.



به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی ، متن این حکم به شرح زیر است:

فرهیخته گرامی

جناب آقای دکتر  ایرج فاضل


مفتخر خواهم بود با توجه به سوابق ارزنده علمی و اجرایی حضرتعالی به عنوان مشاور عالی اینجانب در آموزش پزشکی از تجارب و راهنمایی های ارزشمندتان بهره مند شوم.

گرچه زحمات مشفقانه و ثمربخش سال های متمادی جنابعالی در آموزش دانشجویان، دستیاران، راه اندازی بخش های جدید همچون پیوند اعضا و حضور بی وقفه در کنار رزمندگان دفاع مقدس برگ های زرینی در تاریخ خدمت پزشکی در جمهوری اسلامی برجای گذارده، مع الوصف آنچه پس از چند دهه توفیق همجواری، ما را هر روز دل بسته تر کرده، آنست که گوهرتراش هستی بر حلقه زرین انگشتری وجودتان در کنار علم و مهارت هنرمندانه نگینی تابناک از وطن دوستی، مردم نوازی، جوانمردی و اخلاق حرفه ای نشانده که با این مجموعه ارزشمند الگویی بی بدیل و نفیس ساخته است .

بی تردید آراستن علم پزشکی به اخلاق و معنویت از ضرورت های اجتناب ناپذیر امروز دانشگاه های کشورست که امید است حضرتعالی همراه با کمک به اعتلای دانش پزشکی در تذهیب دانش آموختگان دانشگاه های علوم پزشکی به این خصایص گرانقدر یاریمان فرمایید .

سلامتی، توفیق و عزت روزافزونتان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

دکتر سعید نمکی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.