شنبه، 1 اردیبهشت 1403

در سازمان نظام پزشکی برگزار شد؛ اولین جلسه نحوه تعاملات سازمان با شهرداری و شورای شهر اسلامی تهران

در سازمان نظام پزشکی برگزار شد؛ اولین جلسه نحوه تعاملات سازمان با شهرداری و شورای شهر اسلامی تهران
اولین جلسه نحوه تعاملات سازمان با شهرداری و شورای شهر اسلامی تهران با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، پیرو مصوبه بیست و یکمین جلسه هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ مورخ 25/11/93 جلسه ای با حضور آقایان دکتر گلمکانی دبیر هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، دکتر هویدا و دکتر حفیظی از اعضای این هیات مدیره برگزار شد.

به دنبال مصوبه این جلسه مشکلات ناشی از عوارض مشاغل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به رای موقت دیوان عدالت در تاریخ مصوبه 86 - 14/11/86 این موضوع پیگیری مجدد شود.

مصوبه دوم این جلسه در خصوص پسماند مطب ها بود که مقرر گردید با سازمان خدمات شهری و اداره درآمد شهرداری تهران مذاکره و توافقات لازم به عمل آید.

همچنین جهت ارتباط بیشتر اعضای نظام پزشکی تهران بزرگ با هیات مدیره، اعضا هر روز می توانند از طریق شماره 84138542  بادبیرخانه تماس حاصل نموده و نسبت به تنظیم وقت قبلی با هر یک از اعضای هیات مدیره اقدام نمایند. همچنین می توانند نظرات و پیشنهدات خود را از طریق شماره نمابر 88337981  به اعضای هیات مدیره منعکس کنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.