جمعه، 10 فروردین 1403

در نامه وزير بهداشت به رئيس سازمان صدا و سيما عنوان شد؛ موفقيت طرح‌هاي كلان حوزه سلامت نياز به همراهي جدي و مستمر صدا و سيما دارد

در نامه وزير بهداشت به رئيس سازمان صدا و سيما عنوان شد؛  موفقيت طرح‌هاي كلان حوزه سلامت نياز به همراهي جدي و مستمر صدا و سيما دارد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به دکتر محمد سرافراز، رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي گفت: موفقیت طرح های کلان تحول بهداشت و درمان کشور نیاز به همراهی جدی و مستمر سازمان صدا و سیما دارد.
به گزارش  روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر سید حسن هاشمی در این نامه ضمن اعلام آمادگی حوزه بهداشت و درمان برای همکاری با سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرده است: تبیین سیاست های کلی نظام سلامت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و طرح های کلان تحول بهداشت و درمان که با حمایت رییس جمهور و نمایندگان مجلس به اجرا درآمده اند، به همراهی مستمر و جدی همکاران سازمان صدا و سیما نیازمند است.
متن کامل این نامه به شرح زیر است: جناب آقاي دكتر محمد سرافراز رئيس محترم سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي با سلام؛مردم جهان، ايران را با فرهنگ غني و آوازه بلندش در عرصه‌هاي گوناگوني چون حكمت، علم و هنر مي‌شناسند. نام شعرا، ادبا، انديشمندان، حكيمان و پزشكان اين سرزمين در هميشه تاريخ بشريت چونان خورشيدي بدون غروب درخشيده و درخشان خواهد ماند.يكي از وظايف مسئولان كشور در هر دوره‌اي، تلاش براي پايدار ماندن اين عزت و اين نام باشكوه است و در عصر حاضر اين مهم تنها از طريق به كارگيري هوشمندانه رسانه‌ها محقق خواهد شد. امروز رسانه‌ها تنها يك واسطه براي اطلاع‌رساني نيستند. رسانه نقش مربي از دوران كودكي تا كهن‌سالي را برعهده گرفته و قوي‌ترين ابزار در انتقال فرهنگ و به تعبير بهتر براي ساختن شهر، كشور و جهاني سالم‌تر است. در چنين فضايي بايد با دقت، صداقت و هوشياري عمل كرد تا كلام رسانه بر دل‌ها بنشيند و آن شود كه بايد.انشاءالله با توكل بر عالِم و قادر متعال و بهره‌گيري از ظرفيت دانش و تجربه انديشمندان اين مرز و بوم، افقي روشن براي رسانه ملي ترسيم نماييد.
رسانه‌اي كه علاوه بر وظايف معمول، مسئوليت خطير حفاظت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و تبيين ديدگان اسلام ناب محمدي (ص) را هم در عرصه‌هاي گوناگون برعهده دارد.در حوزه بهداشت و درمان نيز ما آماده همكاري با صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران هستيم تا در سايه اين تعامل بتوانيم وظيفه خود در قبال ملت شريف ايران را به انجام رسانيم. تبيين سياست‌هاي كلي نظام سلامت، ابلاغي مقام معظم رهبري و طرح‌هاي كلان تحول بهداشت و درمان كه با حمايت رييس جمهور محترم و نمايندگان محترم مجلس به مرحله اجرا درآمده‌اند نيز از جمله اقداماتي است كه به همراهي جدي و مستمر جناب‌عالي و همكاران‌تان نيازمند است.اميدوارم در اين جايگاه نيز چونان هميشه شاهد موفقيت‌هاي روزافزون‌تان باشيم.                                                                                                                                                                           
                                                                        دكتر سيدحسن هاشمي   
                                                                                  وزير
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.