پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئیس سازمان نظام پزشکی : خودکفایی جامعه پزشکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان نظام پزشکی : خودکفایی جامعه پزشکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
زالی با بیان اینکه جامعه پرافتخار پزشکی در کنار مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشته است ؛گفت: به حمدلله امروز که 36 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد ؛توفیق و کامیابی جامعه پزشکی در زمینه رسیدن به خودکفایی و خوداتکایی علمی و پیشرفت در عرصه های بهداشتی ،درمانی و پژوهشی از مصادیق درخشان این جامعه پس از انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان به نمایندگی از جامعه پزشکی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی تجدید میثاق نمود.

 

وی درحاشیه این تجدید میثاق با اشاره به اینکه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی جامعه پر افتخار پزشکی بصورت کاملا چشمگیر درصحنه های سیاسی و اجتماعی حضور داشته ؛اظهار داشت : جامعه خدوم پزشکی همگام با سایر آحاد مردم در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی نقش چشمگیر داشته است.

وی با بیان اینکه حضور جامعه پرافتخار پزشکی در کنار مردم در صحنه های سخت و به یادماندنی انقلاب همواره در ذهن مردم شریف کشورمان وجود دارد افزود: پس از انقلاب اسلامی جامعه پرافتخار پزشکی در تلاش بود با خوداتکایی و عزت نفس ملی برقله بلند خودباوری و خوداتکایی ملی بنشیند .

زالی  با تاکید براینکه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش های حضرت امام که به جامعه پرافتخار و نسل جوان آن روز این عزت نفس را تزریق کردند تا بتوانند برروی پاهای استوار خود بایستند؛ادامه داد: جامعه پزشکی پیشقراول سایر گروههای اجتماعی در این زمینه شد و امروز ما پس از 36 سال شاهد هستیم یکی از گروههایی که به عنوان مرجع گروه اجتماعی در این عرصه به ایفای نقش ملی خود پرداخته همین جامعه پزشکی بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی به حضور این جامعه در عرصه دفاع مقدس و عرصه های مختلف سازندگی اشاره کرد و اذعان داشت :حضور این جامعه در بحث های مختلف سیاسی ،اجتماعی در کنار مردم و همگام با آنها جز کارنامه درخشان و پرافتخار سیاسی و اجتماعی این جامعه بوده و هم اکنون جامعه پزشکی در تلاش است تا در کنار مسئولان ارشد کشور همگام با سایر گروهها ی اجتماعی در رسیدن به خوداتکایی متعالی ملی کوشا باشد .

 

وی خاطرنشان کرد :امروز بعد از 36 سال به حمدالله شاهد پیشرفتهای شگرف و حیرت انگیزی در زمینه های مختلف پزشکی هستیم و از نظر مسائل پزشکی، بهداشتی و درمانی مستغنی هستیم که این استغنا و ا ستقلال در سایه انقلاب اسلامی و وفاداری و صیانت از آرمانهای بلند حضرت امام بوده است .

انتهای خبر / ر

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.