جمعه، 10 فروردین 1403

الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی افزایش تعداد آراء را بدنبال دارد

الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی افزایش تعداد آراء را بدنبال دارد
معاون آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره به این که الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی تغییری درساختار قانون آن ایجاد نمی کند گفت : الکترونیکی شدن انتخابات صرفا تعداد آراء را بیشتر کرده و اسباب راحتی پزشکان را برای رای دادن فراهم می کند.

علی یزدانی معاون آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات سازمان نظام پزشکی بیان داشت : تاکنون هیچ تقلبی در انتخابات این سازمان صورت نگرفته و الکترونیکی شدن انتخابات میزان دسترسی پزشکان به رای دادن را بیشتر می کند.

وی افزود : قانون سازمان نظام پزشکی در خصوص انتخابات مجمع و به تبع آن شورای عالی نظام پزشکی دارای نقایص بسیاری است که باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر این مطلب که افراد باید با تجربه و تبحر کافی وارد شورای عالی نظام پزشکی شوند ادامه داد : قانون نظام پزشکی در برخی موارد نیاز به اصلاح و بازنگری دارد و گرنه با این قانونی که سال ها از تصویب آن می گذرد این سازمان به قهقرا می رود.

معاون آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ برگزاری انتخابات نظام پزشکی را بصورت الکترونیک موجب افزایش تعداد آرا دانست و تصریح کرد : الکترونیکی شدن انتخابات تغییری در ساختار قانون ایجاد نمی کند بلکه سبب تسهیل روند انتخابات می شود و طبیعتا تعداد بیشتری از پزشکان درانتخابات شرکت می کنند.

یزدانی یادآور شد : نباید جایگاه افرادی که تعداد رای کمتری دارند با کسانی که تعداد رای بیشتری  را کسب نموده اند ؛ یکی باشد اما یکی از نواقص قانون نظام پزشکی در این است که جایگاه افراد یکسان بوده و تجربه و تبحر و تعداد آراء کسب شده در ورود افراد به ارکان های مختلف این سازمان مد نظر قرار نمی گیرد.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع بلامانع است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.