پنجشنبه، 30 فروردین 1403

مجازات عاملین ساخت بیمارستان های تخریب شده در اولویت کمیسیون بهداشت

 مجازات عاملین ساخت بیمارستان های تخریب شده در اولویت کمیسیون بهداشت
شناسایی و مجازات عاملین سهل انگار در ساخت بیمارستان های جدیدالتاسیس اسلام آباد و سرپل ذهاب از اولویت های کاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از تلاشها و خدمات پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی و اجرایی در زلزله غرب کشور، تقدیر کردو خواستار شناسایی و مجازات عاملین ساخت بیمارستان های تخریب شده شد.

متن پیام دکتر علی نوبخت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی بدرد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

بدینوسیله از خدمات و زحمات متعهدانه و پرنقش پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی و اجرایی استان کرمانشاه و تیم های اعزامی کشور به مناطق زلزله زده برای درمان و بهبودی، رسیدگی و کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله‌ی ناگوار غرب کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

بی‌تردید مشارکت بی‌نظیر و یاری رساندن مثال زدنی مردم بزرگوار ایران و کلیه دست‌اندرکان خدوم کشور، نشانه‌ی شریعت و دین باوری، فرهنگ مداری، نوع دوستی و همدلی و همنوایی بی بدیل و نیز مرهمی بر آلام و زخم های جسمی و روحی و روانی مردم آسیب دیده‌ی غرب کشور است.
شایان ذکر است شناسایی و مجازات عاملین سهل انگار در ساخت بیمارستان های جدیدالتاسیس اسلام آباد و سرپل ذهاب از اولویت های کاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به امر بهداشت در روزها و هفته های آینده از درگاه خداوند رحمان برای ارواح درگذشتگان علو درجات و برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان این حادثه دلخراش، صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.