جمعه، 10 فروردین 1403

مدت زمان صدور پروانه پزشکی به حداقل رسید

مدت زمان صدور پروانه پزشکی به حداقل رسید
معاون برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی از کاهش مدت زمان صدور پروانه برای پزشکان خبر داد و گفت: از طریق راه‌اندازی این سامانه مدت زمان صدور پروانه از دو ماه به حداقل زمان ممکن رسید،‌همچنین پزشکان می‌توانند به صورت لحظه‌ای از فرآیند رسیدگی و انجام مراحل صدور مجوز اطلاع پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی دکتر محمد جهانگیری با اشاره به راه‌اندازی سامانه آنلاین مجوز کمیسیون تبصره 7 ماده 13 اظهار کرد :‌ از طریق این سامانه دسترسی اعضای سازمان نظام پزشکی جهت ثبت‌نام در هر نقطه از کشور به صورت برخط فراهم شده و ارسال و دریافت مدارک دستی حذف خواهد شد.

وی افزود: این سامانه قابلیت دسترسی برای 197 سازمان نظام پزشکی را داشته و از این پس جلسه‌های کمیسیون نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی از کاهش مدت زمان صدور پروانه برای پزشکان خبر داد و گفت: از طریق راه‌اندازی این سامانه مدت زمان صدور پروانه از دو ماه به حداقل زمان ممکن رسید،‌همچنین پزشکان می‌توانند به صورت لحظه‌ای از فرآیند رسیدگی و انجام مراحل صدور مجوز اطلاع پیدا کنند.

جهانگیری تصریح کرد: به زودی نیز یک سامانه جدید در نظام پزشکی راه‌اندازی خواهد شد که از طریق آن مردم می‌توانند به راحتی افرادی که فاقد صلاحیت پزشکی داشته را شناسایی کنند که این مسئله بر اساس مصوبه هیأت وزیران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.