پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی: آموزش علمی ارزشمند همراه با تربیت و پرورش است

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی درمراسم نکوداشت دکتر بهادری و رونمایی از بنیاد علمی و فرهنگی استاد دکتر بهادری همزمان با دهمین سالگرد تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان که امروز در تالار ابن سینای دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: معلمی شغل انبیاست البته آموزش علمی زمانی ارزشمند است که همراه با تربیت و پرورش باشد.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی، دکتر علیرضا مرندی رئیس فرهنگسان علوم پزشکی اظهارداشت: تصور می شود دکتر بهادری پس از 60 سال خدمت، تازه آغاز به کار کرده است و این مراسم، بزرگداشت یک کلاس درس برای همه ماست.

وی خاطرنشان کرد: دکتر بهادری دانشمند، هوشمند و دانشجو نه تنها در رشته خود بلکه درسایر رشته ها است. وی متدین، خلیق، صبور، فروتن، پرانگیزه، بااشتیاق، پایدار، پایمرد، عاشق خدمت، صاحب تجارب گسترده درتدریس، تحقیق، مدیریت در مسائل اجتماعی و سیاست باروحیه اعتقاد اسلامی درس های بسیاری را به ما آموخت.

مرندی ادامه داد: توفیق داریم الگویی داشته باشیم تا بتوانیم چون وی باشیم چرا که بهره از نظرات و فضایل ایشان برای ما ارزشمند است و برای ایشان آرزوی عمر پربرکت، طول عمر، توفیق بیشتر، سلامت و عنایت بیشتر الهی را خواستاریم.   

 

* دانشگاه تهران باید به خود ببالد که لنگرگاه علمی استاد بهادری است

در ادامه معاون آموزشي و دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي با تاکید بر اینکه دانشگاه تهران باید به خود ببالد که لنگرگاه علمی استاد بهادری در بیش از نیم قرن گذشته است، گفت: وی یکی از شخصیت های تاثیرگذار درسه دهه علمی کشور را در خود جای داده و بسیاری از استادان و دانشجویان از ایشان درس های بسیار آموخته اند.

دكتر باقر لاريجاني معاون آموزشي و دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي از نکات آموزنده زندگی ایشان به تعهدات الهی وی، تعهد به کشور، تعهد به دانشگاه علوم پزشکی تهران، احترام به اساتید خود، شاگرد پروری، نگاه فراتراز زمان به مجموعه های علمی کشور و حضور فعال و پویاییشان در سن 90 سالگی در دانشگاه اشاره و عنوان کرد: امیدوارم سایه استاد عزیز، سالیان طولانی برای همه برقرار باشد چرا که رفتار ایشان می تواند الگوی رفتارارزشمند برای دانش آموختگان باشد.  

 

*دکتر بهادریدر همه جا منشا خدمت است

نیز با حضور دراین مراسم ضمن گرامیداشت مقام این پزشک بزرگوار، گفت: افتخار خدمت گزاری ایشان را از دهه 40 تا کنون دارم و در مدت 24 سال اخیر نیز از همکاری وی در بیمارستان مسیح دانشوری بهره مند بودیم. ایشان در همه جا منشا خدمت هستند.

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام وطن پرستی را از فضایل بزرگ ایشان برشمرد و اظهار داشت: دربیمارستان مسیح دانشوری و در فرهنگستان علوم پزشکی، نظر ایشان فصل الخطاب جلسات است و این نشان می دهد که هنوز هم در میان اساتید افرادی هستند که که با همه فراز و نشیب هایی که طی کرده اند، ما را به یاد شیخ الرئیس می اندازند.

 

در پایان مراسم رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان ضمن تشکرو قدردانی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان این مراسم، گفت: من یک خدمت گزار ساده و بی پیرایه در کشور عزیز ایران در دانشگاه های این کشور به خصوص دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمت کردم و به مراتب کمتر از حدی که در مورد آن صحبت می شود.

دکتر مسلم بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان اظهار داشت: در تمام این سال ها کار روزمره خود را انجام دادم و از خواب، خوراک و مسافرت خود نکاستم اما از بزرگواری شما و هزاران دیگر مانند شما که درسراسر کشور پراکنده اند، سپاسگزارم. من قیمتی ندارم، اما این همه مورد لطف و محبت قرار گرفتم.

انتهای پیام/ع

(استفاده از اخبار باذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.