جمعه، 31 فروردین 1403

دعوت به همکاری از پزشکان عمومی علاقه مند ارائه خدمت به زائران عتبات

دعوت به همکاری از پزشکان عمومی علاقه مند ارائه خدمت به زائران عتبات
دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در نامه ای خطاب به دکتر زالی ریاست سازمان نظام پزشکی کشور از پزشکان عمومی علاقه مند ارائه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مناسبت اربعین حسینی دعوت به همکاری نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن این نامه به شرح ذیل است :

جناب آقای دکتر زالی

رییس محترم سازمان نظام پزشکی

سلام علیکم

احتراما همانگونه که مستحضر می باشید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر اساس مصوبه وزارت محترم کشور متولی ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی (ع) در کشور عراق می باشد .

در همین را ستا مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلاال احمر در نظر دارد از پزشکان عمومی که علاقه مند خدمت به زائرین ابی عبدالله الحسین (ع) و برادر با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مناسبت عظیم اربعین حسینی (ع) می باشند ، دعوت به همکاری نمایند.

لذا پزشکان محترم دارای مدرک پزشکی عمومی آکادمیک و تخصص های مرتبط از جمله (داخلی ، جراحی ، قلب ، اطفال ، طب اورژانس ، زنان ) می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.hmc.ir با شماره تماس 86744116 حداکثر تا تاریخ 1/5/96 ثبت نام نمایند.

کل مدت اعم از رفت و برگشت و دوره ارائه خدمت تقریبا 15 روز بوده و افراد متقاضی می بایست دارای گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از شهریور ماه 1396 باشند.

                                                                             دکتر سید علی مرعشی

                                                                        رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.