ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

برگزاری مراسم روز پزشک و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه

برگزاری مراسم روز پزشک و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه
معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی کشور، از برگزاری مراسم روز پزشک و تجلیل از پزشکان پیشکسوت خبر داد.

نظام پزشکی،دکتر سعید ساعی معاون رفاهی و اجتماعی این سازمان در نشست خبری که به مناسبت روزپزشک و تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد؛ اظهار داشت : مراسم گرامیداشت روز پزشک ده سال است که بصورت نمادین از سوی سازمان نظام پزشکی مرکزی و همه شهرستان ها برگزار می شود که امسال نیز این مراسم 3 شب متوالی در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان جامعه پزشکی نیز 31 مرداد ماه با حضور احتمالی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد؛ اظهار داشت : قرار بود چهره های ماندگار پزشکان در استانها معرفی شوند تا از آنان نیز تجلیل به عمل آید اما این مهم هنوز عملیاتی نشده و قرار است زندگینامه پزشکان پیشکسوت کشور را جمع آوری و در قالب یک برنامه تلویزیونی از صدا وسیما پخش کنیم.

وی ادامه داد: درصدد تشکیل دبیرخانه دائمی چهره های ماندگار در حوزه پزشکی هستیم تا در سال های بعد از این افراد تجلیل کنیم.

معاون رفاهی سازمان نظام پزشکی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم روز پزشک از 29 تا 31 مرداد ماه خاطرنشان کرد : در این مراسم اجرای برنامه های فرهنگی برای جامعه پزشکی تدارک دیده شده  است همچنین شعر یکی از شاعران کشور توسط گروه کر سازمان صدا وسیما نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/ ر

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.