پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پزشک اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفت

حمله ی همراه بیمار به پزشک مقیم اورژانس سبب شکستگی و خونریزی شدید بینی وی شد.

 

دکتر هرمز نصیری پزشک مقیم شیفت عصر اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم قشم که توسط همراه بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفته در گفتگو با خبرنگار سازمان نظام پزشکی اذعان داشت : در اورژانس مشغول درمان بیمار بستری بودم که پسری حدودا 7 ساله به همراه پدرش وارد اورژانس شده و از من درخواست معاینه کردند.

وی افزود: به پدر بچه گفتم اجازه بدهید کارم با بیمار بستری تمام شود سپس به معاینه پسر شما (که حال عمومی خوبی هم  داشت ) خواهم پرداخت در این مدت لطفا شما قبض تهیه نمایید که با گفتن این جمله پدر بچه مشتی به صورت من وارد کرد بطوری که  بینی ام دچار شکستگی و خونریزی شدید شد .

وی ادامه داد : پس از حمله به من پدر فورا بچه خود را بغل و به سرعت از بیمارستان فرار کرد و این در حالی است که طبق گفته کادر بیمارستان این پدر و پسر صبح نیز به علت تب پسربچه به بیمارستان مراجعه کرده و بدون تهیه قبض مورد معاینه پزشک قرار گرفته بود اما ظاهرا تب دوباره به سراغ بچه آمده بود و آنها نیز برای بار دوم راهی بیمارستان شده بودند.

 نصیری با اشاره به اینکه این پسر بچه مورد اورژانسی نداشته و باید به کلینیک بیمارستان برای معاینه مراجعه می کرد خاطرنشان ساخت : اخباری که در رسانه ها بویژه فضای مجازی علیه پزشکان منتشر می شود جو بیمارستان ها را خشن نشان داده بطوری که بیماران احترامی برای پزشکان قائل نبوده و گاهی خیلی راحت اقدام به فحاشی و ضرب و شتم می کنند.

دکتر فرامرز صادقی رئیس نظام پزشکی قشم نیز در مورد این حادثه بیان داشت : پزشک مقیم شیفت عصر اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم در حال درمان بیماردچار خونریزی معده  بوده است که پدری بچه خود را به اورژانس آورده و به پزشک می گوید که بچه ام همچنان تب دارد .

 

وی افزود: پزشک اورژانس به او می گوید لطفا چند لحظه صبر کنید دستم بند است که همراه بیمار مشت سنگینی بر صورت این پزشک وارد می کند و سبب شکستگی و خونریزی شدید بینی وی می شود و سپس بچه را بغل کرده و از بیمارستان فرار می کند که ظاهرا نگهبانان بیمارستان شماره پلاک ماشین وی را یاد داشت می کنند تا بتوان ازاین طریق از او شکایت کرد.

 

به گفته رئیس نظام پزشکی قشم هنوز گزارش مکتوب و مبسوطی  از این حادثه به دست وی نرسیده است .لذا گزارش تکمیلی این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام / ر

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.